سلفون شیرینگ

سلفون شیرینگ شرایط فوق العاده ای را جهت نگهداری، بسته بندی و البته جابجایی و حمل آسان محصولات فراهم آورده است. رفته رفته این محصول به دلیل خصوصیات منحصر به فردش مانند انعطاف پذیری، سبکی، راحتی استفاده، قیمت مناسب در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای در بسته بندی محصولاتی چون قوطی ها، بطری ها، کنسرو ها و همچنین جعبه های کوچک پیدا کرده است.

سلفون شرینک
سلفون شیرینگ

فروش فیلم شیرینگ در تمام ابعاد از عرض 2 سانت به بالا

فروش رول شیرینگ به قیمت عمده:

گروه صنعتگران فروشنده انواع (رول) فیلم های شیرینگ واراداتی (ترکیه، ترک و ایتالیا) در اندازه و سایزهای متفاوت میباشد. فیلمهای Shrink Wrap PVC و Shrink Wrap POF وارداتی این شرکت از نوع نرم و خشک با قابلیت انعطاف پذیری بالا ، شفافیت عالی و قابلیت استفاده در ماشین آلات صنعتی را دارا میباشد.
این فیلم ها میتواند برای بسته بندی کلیه محصولات غذایی، شیمیایی ،آرایشی ، بهداشتی، صنعتی و …. استفاده شوند.

 



بیشتر بخوانید : دستگاه شیرینگ


چرا فیلم های شیرینگ با جنس مختلف تولید میشود؟

با توجه به نوع بسته بندی، مواد مورد بسته بندی و نحوه حمل و نقل و حتی شرایط جوی و آب و هوای منطقه شرکت های بسته بندی و یا ارائه دهنده کالا مجبور هستند که فیلم شیرینگ با جنس مورد نظر خود را تهیه کنند، به عنوان مثال برای کالا های سنگین (شیرینگ باکس های آب معدنی و نوشابه) به دلیل سنگین بودن وزن بسته شرکت های تولید کننده مجبورند از “نایلون های مخصوص شیرینگ” برای این کار استفاده کنند که استحکام بیشتری دارد ولی در عوض شفافیت و زیبایی سلفون های خشک و نرم PVC , POF را ندارد.

تفاوت فیلم های PVC و POF در چیست؟

صرف نظر از توضیح فنی از مواد تشکیل دهنده و فرمول شیمیایی که از حوصله شما عزیزان خارج هستش به طور خلاصه میتوان گفت سلفون های PVC خشک هستند و سرعت شیرینگ بالاتری دارند و نسبت به POF شفافیت بیشتری دارند و در عین حال شکننده تر هستند و سلفون های POF جنس نسباتا نرمی دارند و میتوان گفت قابلیت کششی بیشتری نسبت به نوع PVC دارند که البته معمولا با اختلاف اندکی از PVC گران تر هستند. (توجه داشته باشید که متاسفانه افراد سودجو ممکن است انواع مختلفی از فیلم شیرینگ را با عناوین مختلف به شما معرفی کنند ، از شما می خواهیم که موقع تهیه این کالا دقت لازم را داشته باشید)

 

لطفا برای بسته بندی در صنایع غذایی دقت کنید که با خرید سلفون های ضایعاتی و نا مرغوب سلامتی دیگران را به خطر نیاندازید.

قابلیت های فیلم شیرینگ:

_استحکام کششی بالا در جهت طولی
_درصد کشش تا حد پارگی بالا در جهات طولی و عرضی
_مقاومت پارگی بالا در جهت عرضی
_انرژی شکست بالا
_قابلیت رنگ پذیری و دوخت مناسب
_مقاومت مکانیکی بالا در برابر سوراخ شدگی

سلفون شیرینگ را با چه نام هایی در بازار می شناسند؟

فیلم شرینک | سلفون شرینک | نایلون شیرینگ | سلفون محافط غذا | سلفون رستورانی | فیلم شیرینگ | سلفون شیرینگ | رول سلفون شرینک | رول شرینک | رول pvc شرینک | رول POF شرینک

  این کالا (حتی یک رول) قابل ارسال به تمام نقاط ایران میباشد.

همین حالا تماس بگیرید!

مشاوره رایگان است

09031191789

به این مطلب امتیاز بدید
product image
امتیاز نویسنده
1star1star1star1star1star
امتیاز مخاطب
4.5 based on 13 votes
نام برند
ساخت ایران - خارجی
نام دستگاه
سلفون شیرینگ
قیمت
0
موجودی در انبار
Available in Stock