دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

طرح توجیهی بسته بندی حبوبات

راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات و قند و شکر

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 1

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم درباره ی کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر صحبت کنیم. اگر شما هم تصمیم گرفتید یک کارگاه بسته بندی خانگی راه اندازی کنید، یکی از گزینه های انتخابی شما راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات می باشد. در ادامه به طور کامل به بررسی عملکرد و نحوه ی استفاده از آن خواهیم پرداخت.

با راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر، بسته ها را می توان تا چه وزنی بسته بندی کرد؟

انواع مختلفی از دستگاه پر کن حبوبات و قندوشکر وجود دارد که بر اساس وزن تنظیم شده و و حجم بسته، محصولات را در کیسه های 20 گرمی تا حتی 50 کیلوگرمی بسته بندی می کند.

بهترین شکل بسته بندی حبوبات و قندوشکر کدام است؟

بر اساس گفته کارشناسان طراحی بسته بندی، بسته های خبوبات و قندوشکر توسط دستگاه بسته بندی به سه صورت بالشی، کاست دار و همچنین پاکتی بسته بندی می شوند. بسته بندی کاست دار چیست؟ کیسه های کاست دار این قابلیت را دارند که به صورت ایستاده قرار بگیرند، سطح زیرین این بسته بندی ها بسیار محکم است و دوخت از بخش بالا انجام می شود. بسته بندی پاکتی چیست؟ شباهت زیادی در بسته بندی به بسته بندی کاست دار دارد با این تفاوت که به دلیل دوخت زیرین آن، در حالت ایستاده قرار نمی گیرد. بسته بندی بالشی چیست؟ وقتی هردو سمت یک بسته دوخته می شوند در اصطلاح به آن بالشی می گویند.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر

برای راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر ، ابتدا باید قادر باشیم سنگریزه و شن را از آن ها (حبوبات) جدا کنیم، این عمل توسط دستگاه بوجاری انجام می شود. بعد از آن حبوبات نا مرغوب از طرق حرکت برروی نوار نقاله دست چین می شوند.

در مرحله بعد، دستگاه پولیش حبوبات را براق کرده و غبار آن را می گیرد. در انتها با استفاده از یک بالابر به نام Z، حبوبات وارد مرحله ی بسته بندی می شود. باید گفت که در خط بسته بندی قندوشکر، نیازی به طی کردن دو مرحله ی بوجاری و پولیش نیست. پس از طی کردن مراحل بالا و رسیدن به مرحله ی بسته بندی، به چند نوع دستگاه بسته بندی  حبوبات و قندوشکر با توجه به حجم تولید بر میخوریم.

دستگاه پرکن، تک توزین، دوتوزین، و حتی 10 توزین. توسط این دستگاه ها وزن محصول مشخص شده و در نهایت در کیسه ها و بسته های مشخص بسته بندی می شوند و در نهایت فرآیند دوخت انجام می شود.

کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر

نحوه ی تهیه ی انواع دستگاه بسته بندی برای کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر

همانطور که گفته شد انواع دستگاه بسته بندی،برای راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات و قندوشکر با توجه به حجم تولید محصولات موجود می باشد که بر این اساس و فاکتورهای متوع دیگر قیمت های گوناگونی دارد.

به همین دلیل شما می توانید برای مشاوره جهت خرید دستگاه و راه اندازی مناسب ترین کارگاه با متخصصین مجموعه صنعتگران در تماس باشید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *