دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

تفاوت نایلون با نایلکس

تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

میانگین: 4.8 - تعداد رای‌ها: 22

یکی از بیشترین سوالاتی که توسط اکثر سفارش دهنده ها پرسیده می شود این می باشد که تفاوت نایلون و نایلکس در چیست یا اصلا تفاوتی وجود دارد؟ پیش از جواب دادن به این سوال بهتر است هریک را را به صورت جداگانه تعریف کنیم.

نایلون چیست؟

نایلون ساختاری از جنس پلی آمیدیمی باشد که بین دسته ی پلیمرها قرار می گیرد. از پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنعت می توان به نایلون اشاره کرد که در انواع گوناگون وجود دارد.

تفاوت نایلون و نایلکس در چیست؟

همانطور که مشخص شد بین نایلون و نایلکس تفاوت هایی وجود دارد اما این تفاوت فقط به موادسازنده ی اولیه محدود نمی شود. نایلون و نایلکس علاوه بر مواد اولیه در ظاهر و مصرف نیز باهم تفاوت هایی دارند.

تفاوت در مواد تشکیل دهنده

تفاوت نایلون با نایلکس در مواد تشکیل دهنده ی آن ها می باشد. در نایلون مواد از پلی اتیلن سبک تشکیل شده است؛ در حالی که مواد اولیه ی نایلکس بر خلاف نایلون، دارای پلی اتیلن سنگین می باشند. البته این نکته نیز قابل ذکر می باشد که تمامی مواد تشکیل دهنده ی نایلکس از جنس پلی اتیلن سنگین نمی باشند و حدود 80 درصد آن سنگین است و 20 درصد باقی مانده آن ساخته شده از پلی اتیلن سبک می باشد. دلیلی که این ترکیب برای تولید و ساخت نایلکس انتخاب شده است این می باشد که به نایلکس شفافیت، نرمی، امکان دوخت بهتر با استفاده از دستگاه پرس نایلون و … بدهد.

تفاوت در شکل ظاهری

فرق اصلی در شکل ظاهری نایلون و نایلکس این می باشد که نایلون نسبت به نایلکس از نرمی، انعطاف پذیری، شفافیت و براقی بیشتری برخوردار می باشد. در حالی که شکل ظاهری نایلکس به صورت خشک و مات است. نایلکس را می توان در ضخامت های بسیار نازک تولید کرد در حالی که نایلون این قابلیت را ندارد.

کاربردهای نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس کاربردهای فراوانی در صنعت های مختلف دارند. به همین علت جزو پر فروش ترین الیاف های مصنوعی می باشند. کاربردهای نایلون با نایلکس از یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام با توجه به موادسازنده در موارد مختلف به کار می روند. نایلکس در موارد زیر بسیار پر کاربرد می باشد:

  • کیسه های زباله رولی
  • دستکش های یکبار مصرف
  • نایلکس های فروشگاهی
  • کیسه های فریزر
  • نایلکس چاپی رکابی

محصولات زیر که در بازار موجود می باشند به نام نایلون شناخته می شوند:

  • نایلون حبوباتی
  • نایلون گلخانه ای
  • نایلون شیرینگ
  • نایلون چاپی دسته بند دار
  • نایلون حبابدار
  • نایلون تبلیغاتی

چگونه می توان نایلون یا نایلکس را از یکدیگر تشخیص داد؟

یکی از عمده ترین سوالاتی که ذهن  افراد را به خود درگیر کرده است این می باشد که آیا می توان به راحتی نایلون و نایلکس را از یک دیگر تشخیص داد؟

باید بگوییم بله می شود . به راحتی می توانید با لمس و اندکی دقت و توجه این دو الیاف مصنوعی را از یک دیگر تشخیص دهید.

اگر پلاستیک نرمی را در دست گرفتید و مچاله کردید، اگر از خود صدای کمی را تولید کرد می توان تشخیص داد که این پلاستیک نایلون می باشد در حالی که هنگام مچاله کردن نایلکس صدا می دهد و یا به اصطلاح دارای صدای خش خش است.

تفاوت نایلون و نایلکس

تولید نایلون و نایلکس صنعتگران

صنعتگران مدت هاست در زمینه های مختلف در حال فعالیت می باشد. از این زمینه ها می توان به طراحی و تولید نایلون و نایلکس اشاره کرد. صنعت گران با داشتن نیروهای حرفه ای در زمینه ی تولید این دو توانسته است بخشی از نیازهای جامعه را با تولید نایلون و نایلکس های با کیفیت برطرف نماید. تمامی الیاف های مصنوعی تولیدی توسط این شرکت تحت استانداردهای لازم بوده است. صنعت گران هدف خود را کسب رضایت مشتریان و متقاضیان این محصول قرار داده است به همین علت توانسته اعتماد زیادی را به خود جلب کند.

همچنین صنعت گران نایلکس های سفارشی را در ضخامت های قوق العاده نازک طبق سلیقه ی مشتری به صورت زیاد و عمده تولید می کند. اگر برای نایلون و یا نایلکس طرح و یا رنگی را مورد نظر دارید، گروه صنعت گران می تواند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه آن را برای شما متقاضیان عزیز بر روی محصول مورد نظرتان، ارائه دهد.

همچنین می توانید هر دو را در هر سایزی که به آن نیاز دارید و باب میلتان می باشد، از گروه حرفه ای صنعتگران بخواهید.

تولید نایلکس های رنگی

نایلکس های رنگی به علت رنگ های متنوعی که دارند، از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. به همین علت برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که نایلکس های رنگی چگونه تولید می شوند؟

در تولید این الیاف مصنوعی نیاز به مواد خاصی برای رنگی نمودنشان وجود دارد. این ماده ی مورد نیاز مستربچ می باشد که نوعی رنگ مخصوص پلیمر است. اگر بخواهیم نایلکس رنگی درست کنیم باید مقداری مستربچ رنگی را با مستربچ سفید مخلوط کنیم. پس از درست کردن مواد اولیه، مخلوط را در داخل دستگاه تولید فیلم می ریزیم سپس نایلکس های رنگی تولید خواهند شد.

البته این سوال نیز برای بعضی ها وجود دارد که آیا نایلکس های رنگی بهداشتی هستند؟

اگر از شرکت تولید کننده ی نایلکس های بهداشتی مطلع هستید و به کارشان اطمینان دارید استفاده از نایلکس بهداشتی هیچ گونه مشکلی ندارد ولی اگر هیچ گونه اطلاعاتی نداشته باشید بهتر است خریدمان را در نایلکس شفاف بگذاریم و سپس در درون نایلکس رنگی جای دهیم.

مجموعه ی صنعتگران با کسب پروانه بهداشت در زمینه ی تولید نایلکس های رنگی توانسته است این الیاف مصنوعی را با توجه به سفارش دلخواه شما به خود تولید برساند.

قیمت نایلون و نایلکس های صنعتگران

به علت استقبال و نیاز زیاد به این محصولات، صنعت گران این الیاف های مصنوعی را مناسب ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند. قیمت این محصول باتوجه به تعداد سفارش و جنس محصول و همچنین ضخامت نسبت به یکدیگر متغیر می باشند. به همین علت شما می توانید با مراجعه به سایت مربوطه و یا تماس با کارشناسان صنعتگران در خصوص هزینه ی تولید این محصول صحبت هایی انجام دهید و سپس کارشناسان مربوطه ما با پرسیدن سوال هایی از جمله تعداد و ضخامت مورد نظر، قیمت نهایی را به شما اعلام خواهند کرد.

فروش نایلکس و نایلون های صنعتگران

صنعت گران در زمینه ی فروش نایلون و نایلکس توانسته است به موفقیت خوبی دست پیدا کند. زیرا تمامی محصولات تولید شده به دست صنعت گران از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار می باشد و همچنین نکته ی مهمی که قابل ذکر می باشد این است دارای بهداشت لازم می باشند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت پس از خواندن تمامی موارد لازم از جمله کاربردهای این دو محصول، اقدام به سفارش دادن آن کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. سفارش های شما توسط گروه حمل و نقل صنعتگران در سریع ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید تا با بتوانید از این محصولات در هر کجا که نیاز می باشد و قصد دارید، بهره ببرید. کسب رضایت شما عزیزان همواره هدف اصلی ما می باشد.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط با ما می توانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *