موجود در انبار
تخفیفی ها
فیلتر بر اساس دسته بندی کالا
فیلتر قیمت محصولات
فیلتر قیمت - slider
9,950,000تومان73,500,000تومان
فیلتر نتایج
فیلتر بر اساس دسته بندی کالا
فیلتر بر اساس قیمت کالا
فیلتر قیمت - slider
9,950,000تومان73,500,000تومان
موجود در انبار
تخفیفی ها
دستگاه پرس پلاستیک دستی (دستگاه دوخت پلاستیک)

دستگاه دوخت یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در صنعت بسته بندی است. گسترش صنایع مختلفی مانند دارویی، شیمیایی، غذایی، الکترونیکی و غیره سبب شده است تا در سال‌های اخیر استفاده از تجهیزات بسته‌بندی رشد مضاعفی داشته باشد. یکی از تجهیزات مهم در صنعت بسته‌بندی، دستگاه دوخت پلاستیک است که با نام‌های دیگری مانند دستگاه پرس پلاستیک یا دستگاه پرس نایلون نیز شناخته می‌شود.

برخی از صاحبان کسب‌وکار تنها کاربرد بسته‌بندی را زیباتر جلوه دادن محصول خود می‌دانند، اما این همه ماجرا نیست! تأثیر بسته‌بندی بر بهداشت و نیز اهمیت دادن مردم به این موضوع، خود مهم‌ترین دلیل توجه بیش از پیش به این صنعت به شمار می‌رود.

دیگر مهم نیست که از کجا خرید می‌کنید؛ دستگاه دوخت در هر مغازه‌ای یافت می‌شود؛ از عطاری گرفته تا کسب‌وکارهای خانگی. کارکرد ساده و آسان این دستگاه و نیز عدم نیاز به فضای زیاد سبب شد تا عملیات بسته بندی با بالاترین سرعت ممکن انجام شود.

خوشبختانه شرکت‌های ایرانی تولیدات با کیفیتی را در زمینه خرید دستگاه دوخت انجام می‌دهند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه دوخت، کاربرد و عوامل مؤثر بر قیمت این دستگاه خواهیم پرداخت.

دستگاه دوخت دستی

دستگاه دوخت دستی که به آن دستگاه دوخت رومیزی نیز گفته می‌شود، دستگاهی با ابعاد کوچک است که برای استفاده در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و در کل تمامی مشاغلی که تیراژ تولید پایینی دارند کاربرد دارد. همچنین این دستگاه برای بسته بندی محصولات در منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه قیمت کم‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های دوخت پلاستیک دارد و کار با آن راحت‌تر است. 

دستگاه دوخت دستی

دستگاه دوخت دستی

دستگاه دوخت پلاستیک چگونه کار می‌کند؟

دستگاه‌های پرس نایلون امکان دوخت کلیه انواع پلاستیک نظیر نایلون، سلفون، کیسه‌های حجیم و پلی‌اتیلن (polyethylene) و… را دارند. نحوه کارکرد با دستگاه‌ دوخت پلاستیک بسیار ساده است. اپراتور با فشردن پدال المنت را داغ کرده و عملیات دوخت را انجام می‌دهد و با رها کردن پدال، اقدام به سرد کردن پدال می‌کند.

منظور از صنعتی بودن دستگاه پرس نایلون، توان المنت بالاتر و نهایتاً قدرت عملکرد بیشتر است.

دوخت دستی برند گودپک

دوخت دستی برند گودپک



انواع دستگاه پرس پلاستیک را بشناسید

امروزه استفاده از این دستگاه بسته بندی تنها محدود به کارگاه‌ها یا کارخانجات نمی‌شود؛ از مغازه‌های کوچک مرکز شهر گرفته تا مشاغل خانگی، همه و همه از دستگاه دوخت پلاستیک برای بسته بندی محصولات تولیدی خود بهره می‌برند.

گستردگی کاربران این محصول سبب شد تا انواع مختلفی از دستگاه‌های پرس نایلون تولید شوند. در حال حاضر کار به جایی رسیده که بسیاری به دنبال خرید دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و ارزان از طریق فروشگاه‌های آنلاین هستند تا محصولات خانگی خود را بسته بندی شده به فروش برسانند.

به‌طور کلی، دستگاه‌های دوخت پلاستیک به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • دستگاه دوخت دستی
  • دستگاه دوخت ریلی
  • دستگاه دوخت پدالی

که در ادامه به معرفی هرکدام خواهیم پرداخت.

لیست دستگاه های موجود

لیست دستگاه‌های موجود


دستگاه دوخت دستی صنعتگران

دستگاه دوخت دستی صنعتگران

دستگاه پرس پلاستیک دستی یا رومیزی؛ مناسب مشاغل کوچک و خانگی

بدون شک بسیاری از شما بارها این مدل دستگاه پرس پلاستیک دستی را در بسیاری از مغازه‌ها دیده‌اید. دستگاه دوخت پلاستیکی دستی یا همان دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی ابعاد کوچکی دارد تا در فروشگاه‌های کوچک مانند مغازه‌ها، عطاری‌ها و قنادی‌ها قابل استفاده باشد. در کل با توجه به قیمت کمتر و نحوه کار ساده، این مدل دستگاه برای کسب‌وکارهای خانگی و کوچک بسیار ایده آل و پرطرفدار است.

نمونه بسته بندی دستگاه دستی

نمونه بسته بندی دستگاه دستی

دستگاه‌های دوخت دستی در دو مدل ساده و کاتر دار وجود دارند. در سری کاتردار بخش کاتر (برنده) دستگاه در قسمت میانی آن قرار دارد که هر کیسه نایلون را بعد از دوخت زدن برش می‌زند، اما در مدل ساده دستگاه فقط قادر به دوخت سر کیسه یا بسته است. دستگاه دستی برای دوخت و برش انواع پلاستیک، فیلم‌های ترکیبی و انواع فیلم‌های پلاستیکی-آلومینیومی به کار می‌رود. این دستگاه‌ها از عرض 15 سانت تا عرض 100 سانت موجود هستند و همه انواع آن‌ها مجهز به تایمر هستند.

مواد مصرفی دستگاه دوخت

دستگاه دوخت اقلام مصرفی زیادی ندارد. تنها مواد مصرفی این دستگاه المنت و پارچه نسوز آن می‌باشد که به صورت زاپاس به همراه دستگاه ارائه می‌شوند. پارچه نسوز این دستگاه بسیار با کیفیت است و به راحتی خورده نمی‌شود. این پارچه دارای مقاومت بالایی است و کار انتقال حرارت را در زمان دوخت انجام می‌دهد. المنت دستگاه دوخت نیز به صورت فابریک بوده و کیفیت بالایی دارد. این المنت برای مدت زیادی کار می‌کند.

همچنین دستگاه دوخت ریلی نیز از یک جفت تسمه استفاده می‌کند. این تسمه‌ها نیز عمر مفید بالایی دارند. مواد مصرفی دستگاه‌های دوخت قیمت پایینی دارند که باعث می‌شود هزینه نگهداری این دستگاه بسیار پایین باشد. همین موضوع سبب محبوبیت دستگاه دوخت در برابر سایر دستگاه‌های بسته بندی شده است. جهت تهیه مواد مصرفی دستگاه دوخت می‌توانید به صفحه خرید مواد مصرفی بسته بندی مراجعه نمایید.

کاربردهای دستگاه دوخت دستی

این دستگاه‌ها در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی مانند حبوبات، آجیل، شکلات و…، بسته بندی سخت افزارها و کتاب‌ها و هزارن کالا و محصول دیگر استفاده می‌شود. دستگاه‌های دوخت دستی ساده‌ترین و ارزانترین دستگاه دوخت هستند که عموما در فروشگاه‌ها، کارگاه‌های کوچک و مصارف خانگی  مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضخامت دوخت چیست و تا چه میزان اهمیت دارد؟

ضخامت های مختلف دوخت

ضخامت‌های مختلف دوخت

یکی از نکاتی که در خرید دستگاه دوخت پلاستیک مورد بررسی قرار میگیرد، ضخامت دوخت دستگاه است. اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که دستگاه‌های دوخت پلاستیک تماما جز دستگاه‌های سیلر ( آب بند) هستند. حال نکته اینجاست که اگر پاکت شما سیل شود یا به اصطلاح آب بند شود، دیگر مهم نیست که ضخامت این سیل چقدر است. تفاوت ضخامت 2 میلیمتر یا 15 میلیمتر صرفا در ظاهر و مدل دوخت است. دستگاه‌های دوخت دستی اغلب با ضخامت دوخت 2 – 5 و 8 میلیمتر در بازار موجود است، البته نمونه‌های دیمر دار هم وجود دارد که تا 13 میلیمتر می‌توانند ضخامت دوخت داشته باشند.

دستگاه دوخت دستی ساده خارجی

دستگاه دوخت دستی ساده خارجی


دستگاه دستی کاتردار

خیلی اوقات کاربر دستگاه به جای استفاده از پاکت، برای بسته بندی از رول‌های سلفون یا نایلون استفاده می‌کند؛ بنابراین عملیات دوخت به تنهایی جوابگوی کار نیست. به همین منظور دستگاه‌های تولید شدند که دارای کاتر هستند. تنها تفاوت این دستگاه با دستگاه ساده وجود کاتر بوده و هیچ تفاوت دیگری با نوع ساده از نظر ترانس و المنت ندارد.

دستگاه دستی کاتر دار خارجی

دستگاه دستی کاتر دار خارجی


دستگاه دوخت دستی صنعتی هولیان

دستگاه دوخت دستی صنعتی هولیان امکان دوخت در ابعاد بزرگ را دارد. این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی، شیمیایی، دارویی، لوازم آرایشی و… استفاده می‌شود. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید چند محصول را به صورت هم زمان بسته بندی نمایید. دستگاه دوخت دستی فوق توسط برند هولیان تولید شده و دارای وزن 7.5 کیلوگرم است. عرض دوخت این دستگاه 3 میلی متر است. همچنین این دستگاه با طول دوخت‌های 60، 80 و 100 سانتی متر در دسترس است.

دستگاه دستی عریض از 80 تا 120 سانت

دستگاه دستی عریض از 80 تا 120 سانت


دستگاه دوخت دستی

ولتاژ مصرفی

تک فاز 220 ولت

توان دوخت

260-1350 وات

 سایز بسته قابل دوخت

200-1000 میلی متر

عرض دوخت

2 میلی متر

حداکثر ضخامت نایلون قابل دوخت

0.2-2.8 میلی متر

زمان دوخت (قابل تنظیم)

0.2 – 3 ثانیه

ابعاد دستگاه

225*75*325 میلی متر

245*350*1200


دستگاه دوخت دستی صنعتگران

دستگاه دوخت دستی صنعتگران برای دوخت بسته بندی‌های پلاستیکی و نایلونی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای عرض دوخت 3 میلی متر بوده و دارای مدل‌های با طول 20، 30، 40، 50 و 60 سانتی متر است. این دستگاه قابلیت تنظیم دما را دارد. همچنین دستگاه دوخت دستی صنعتگران به همراه پک لوازم یدکی و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم بوده که بسیار سبک است و دارای ترانس بسیار مقاوم و با کیفیت است.

دستگاه دوخت دستی صنعتگران

دستگاه دوخت دستی صنعتگران


دستگاه دوخت دستی ترانس پک

دستگاه دوخت دستی ترانس پک دارای عرض دوخت 2 میلی متر است و در مدل‌های 20، 30، 40، 50 و 60 سانتی متر در دسترس قراردارد. این دستگاه جهت دوخت انواع نایلون و پلاستیک توسط شرکت ترانس پک طراحی شده است. دستگاه دوخت دستی فوق یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در بسته بندی مواد غذایی، پودری، دارویی، شیمیایی و غیره است. وزن دستگاه دوخت دستی تراس پک حدود 3.7 کیلوگرم است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم دما و حرارت المنت است. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان بوده و نیازی به دانش خاصی ندارد.

دستگاه دوخت دستی ترانس پک

دستگاه دوخت دستی ترانس پک


دستگاه دوخت دستی برند گودپک

دستگاه دوخت دستی برند گودپک یکی دیگر از دستگاه‌های پرطرفدار دوخت دستی است که در دو مدل کاتر دار و بدون کاتر عرضه شده است.  این دستگاه با ضخامت‌های دوخت 2، 5 و 8 میلی متر و همچنین در طول‌های 20، 30، 40 و 50 سانتی متر عرضه شده است. این دستگاه دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است که با پوششی از رنگ الکترواستاتیک روی آن قرار گرفته است. 

دستگاه دوخت دستی گودپک

دستگاه دوخت دستی گودپک


دستگاه دوخت پلاستیک ریلی؛ نامحدود در عرض دوخت

دستگاه پرس نایلون ریلی هم در کسب‌وکارهای کوچک با محصولات وزن پایین و هم در کارگاه‌های بزرگ کاربرد دارد. این مدل دستگاه را با نام دستگاه دوخت غلطکی هم می‌شناسیم.

دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی در دو مدل افقی و عمودی به فروش می‌رسد و محدودیتی از نظر عرض دوخت ندارد. علاوه بر مزیت عدم محدودیت در عرض، این مدل دستگاه بسته بندی‌های کوچک را با سرعت بالا پرس می‌کند. به همین دلیل به آن دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی نیز گفته می‌شود.

در مدل دوخت صنعتی، لبه بسته بندی در بین غلتک یا به اصطلاح فک دستگاه داغ شده و از سمت دیگر به صورت پرس و پلمپ خارج می‌شوند.

این مدل از دستگاه پرس نایلون امکان درج و چاپ تاریخ بر روی محصولات را نیز داراست؛ بدین نحو که بعد از انجام عملیات دوخت، مارک، تاریخ تولید و انقضا بر روی محصولات درج شده و کالا آماده ارائه به مصرف‌کننده خواهد بود.

دستگاه‌های دوخت پلاستیک صنعتگران از نوع ریلی، پیشنهاد اکید ما برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به دلیل کیفیت بالاست.

توضیحات و تمام مدل‌ها => دستگاه پرس پلاستیک ریلی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی؛ مناسب کارخانجات با تولید بالا

در مدل دستگاه دوخت نایلون پدالی، محصولات پس از پر شدن در کیسه و انجام عملیات بسته بندی با استفاده از فشار و حرارت، بسیار زیبا و محکم دوخته شده و آماده ارسال برای مصرف می‌شوند. دستگاه دوخت پدالی در دو نوع دوخت پدالی ساده المنتی و دوخت پدالی سنگین چدنی وجود دارد. این دستگاه در واقع زمان دوخت که در دوخت دستی 2-4 ثانیه هست را به 0/2-2 ثانیه کاهش می دهد و علت آن هم نوع خاص تکنولوژی الکتریکی ای هست که در آن به کار رفته است. همچنین کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و با فشردن پدال توسط اپراتور صورت می‌گیرد.

جنس بدنه ی سری صنعتی آن چدنی بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است که در دو مدل تک فک و دو فک وجود دارد. سری ساده ی دستگاه‌های دوخت پدالی هم به دو صورت تک محور و دو محور هستند که استحکام دو محور آن بالاتر است. دستگاه‌های پدالی ساده از عرض 30 تا 120 سانت و دستگاه‌های چدنی صنعتی هم در سه عرض 35 و 45 و 60 سانت در هر دو مدل اشاره شده وجود دارند. بزرگ‌ترین محدودیت این مدل دستگاه دوخت، امکان پرس با عرض کم بوده اما این دستگاه‌ها قدرت دوخت بالاتری به نسبت مدل‌های دیگر دارند.

توضیحات و تمام مدل‌ها => دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 120 سانت عرض 2 میلیمتر تایمردار خارجی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی المنتی سبک پشت باز

مشخصات دستگاه پدالی:

  • نیاز به سرمایه گذاری اندک
  • قابلیت دوخت بسته‌هایی با طول بالاتر
  • عملکرد ساده
  • سود بیشتر

دستگاه دوخت پدالی صنعتی دو فک ۸۰ سانت

کاربرد دستگاه پدالی:

هر دو نوع دستگاه پدالی سبک (المنتی) و سنگین (چدنی) در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، صنعت قطعات الکترونیکی، انواع کارخانه‌های تولیدی، کارگاه‌ها و فروشگاه‌ها به کار می‌روند. دستگاه دوخت پدالی معمولاً در واحدهای تولیدی بزرگ برای بسته بندی محصولات با وزن بالا، به ویژه مواد گرانولی و پودری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه‌ قند یا شکری را در نظر بگیرید که روزانه بیش از ده‌ها تن محصول تولید می‌کند. نیاز اصلی این کارخانه برای بسته بندی، استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک پدالی برای افزایش راندمان در تولید است.

تمامی دستگاه‌ها دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

دستگاه دوخت پدالی

ولتاژ مصرفی

تک فاز 220 ولت

توان دوخت

350-1640 وات

سایز بسته قابل دوخت

300-1000 میلی متر

عرض دوخت

3 میلی متر

حداکثر ضخامت نایلون قابل دوخت

                      0.2-2.8 میلی متر

زمان دوخت (قابل تنظیم)

0.2-2 ثانیه

کاربردهای دستگاه دوخت پلاستیک در یک نگاه

کاربرد دستگاه‌های پرس نایلون بسته به نوع محصولات متفاوت است. هر سه نوع دستگاه‌های دوخت پلاستیک یعنی دستی، ریلی از نوع افقی و پدالی برای بسته بندی مواد خشک مانند خشکبار، شیرینی‌جات و شیرینی‌جات به کار می‌رود. دستگاه دوخت ریلی از نوع عمودی برای محصولات مایع یا پودری مانند محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بررسی ویژگی‌های فنی مدل‌های مختلف

تعداد خط دوخت: تعداد خطوط دوخت دستگاه‌های دوخت پلاستیک دستی، تک خط و در مدل ریلی و پدالی، 5 خط هستند که این به معنای استحکام دوخت بالاتر در دو مدل آخر است.

جنس دستگاه: در خصوص جنس دستگاه‌های دوخت پلاستیک می‌توان گفت که نوع دستی از آلومینیوم، نوع ریلی از استیل زنگ نزن یا فولاد رنگی و نوع پدالی از آهن و چدن ساخته می‌شوند. دستگاه‌های دوخت پلاستیک صنعتگران با بدنه آلومینیوم و دارای تایمر قابل تنظیم، از عرض 15 سانت تا 100 سانت را شامل می‌شوند.

نوع برق مصرفی: تمامی دستگاه‌های پرس نایلون از برق تک فاز استفاده می‌کنند؛ اما درجه حرارت قابل تنظیم تنها مختص مدل‌های ریلی و پدالی بوده که بسته به نوع پلاستیک استفاده شده، متغیر است.

سرعت دوخت: سرعت دوخت این دستگاه‌ها به سرعت اپراتور آن مربوط بوده ولی دستگاه‌های دوخت پلاستیک ریلی تا حداکثر 16 متر بر دقیقه قابل تنظیم هستند.

دستگاه دوخت پدالی 50 سانت عرض 2 میلی متر تایمردار خارجی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی المنتی سبک

قیمت دستگاه پرس پلاستیک دستی 

در این قسمت می‌خواهیم قیمت دستگاه دوخت پلاستیک و عوامل تأثیرگذار بر آن را بررسی کنیم. قیمت دستگاه پرس نایلون بسته به ابعاد و قابلیت‌های متفاوت است، این بدان معنی است که مدل دوخت ریلی از مدل دستی گران‌تر خواهند بود اما هیچ‌گاه کیفیت را قربانی کیفیت نکنید!

دستگاه‌های پرس پلاستیک عموماً طوری طراحی شده‌اند که برای عموم مردم قابل استفاده باشند اما در هنگام خرید، توجه به نوع آن را فراموش نکنید.

در مجموع دستگاه دوخت صنعتی چندین برابر دستگاه دوخت پلاستیک خانگی قیمت دارند؛ زیرا پیچیدگی و نیز قطعات اولیه بکار رفته در این دستگاه قابل مقایسه با مدل خانگی نبوده و به طبع هزینه تولید بالاتری دارند.

از دیگر پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت دستگاه دوخت پلاستیک، می‌توان به ضمانت خرید و نیز خدمات پس از فروش معتبر اشاره کرد.

نکته پایانی، در هنگام خرید دستگاه دوخت پلاستیک حتماً به سایز دوخت مورد نیاز خود دقت کنید. دستگاه‌های دوخت نایلون صنعتگران تمامی سایزهای موردنیاز فعالان مانند 20 تا 40 سانتی‌متر و بالاتر را شامل می‌شوند.

همین الان با استفاده از امکان خرید اینترنتی، دستگاه دوخت پلاستیک خانگی و یا صنعتی خود را از وب‌سایت سفارش دهید و از مزایای یک سال گارانتی و 10 ماه خدمات پس از فروش نهایت استفاده را ببرید.


صفحات مهم که ممکن برای شما هم کاربردی باشد:
 

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.


کمتر بخوانید بیشتر بخوانید

سوالات پرتکرار

خیر. کار این دستگاه، دوخت انواع پلاستیک است. برای اینکه بتوانید هوای داخلی بسته‌بندی خود را از بین ببرید باید به سراغ خرید و استفاده از دستگاه بسته‌ بندی وکیوم بروید. قبل از خرید حتما در مورد کارکردهای دستگاه مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کند.

دستگاه دوخت پلاستیک دست دوم هر چند ممکن است از قیمت پایین‌تری برخوردار باشد، اما نمی‌تواند کیفیت نهایی خوبی را به شما تحویل دهد. از طرفی دیگر چون دست دوم است نباید انتظار ضمانت‌نامه داشته باشید. در این صورت اگر دستگاه دچار خرابی شود خودتان باید همه هزینه‌ها را بپردازید.

خیر. باید به شما این اطمینان را بدهیم که برق مصرفی دستگاه دوخت پلاستیک خانگی یا دستی تک فاز است. به همین دلیل نباید نگران افزایش هزینه برق خود به خاطر استفاده از این دستگاه باشید.

خیر. برای اینکه مایعات را بسته‌بندی کنید باید دستگاه دوخت پلاستیک ریلی عمودی را خریداری کنید. مدل‌های افقی برای بسته‌بندی مواد خشک هستند. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

دقت کنید که تنظیم درجه حرارت تنها در مدل‌های پدالی آهنی و مدل‌های ریلی وجود دارد. همچنین این موضوع به نوع پلاستیکی که برای بسته‌بندی انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد.

ویدیو ها

فیلم کارکرد دستگاه دوخت پلاستیک دستی خانگی

فیلم کارکرد دستگاه دوخت پلاستیک پدالی (سنگین) صنعتی چدنی

فیلم کارکرد دستگاه دوخت پلاستیک پدالی (سبک) خانگی و فروشگاهی

دوخت دستی برند صنعتگران

دیدگاه ها

14 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید سفارش من دستگاه دوخت پدالی به دستم رسید کیفیت عالی با تشکر از زحمات شما

    1. سلام وقت بخیر جناب آقاجانی عزیز
      ممنون از اعتمادتون
      ذوالقدر-تیم صنعتگران

    1. با سلام و احترام
      بله در خدمتتون هستیم
      لطفا با دفتر تهران تماس بگیرید : ۰۲۱۶۶۹۴۱۵۴۰
      ذوالقدر-تیم صنعتگران

    1. سلام وقت بخیر
      جناب محمدی زاده عزیز
      لطفا جهت دریافت قیمت های بروز با ما در تماس باشید
      در خدمتیم

  2. با سلاممن یه دستگاه دوخت نایلون میخوام که عرضش یک متر و نیم باشه و بست لایه نایلون رو به هم دوخت بزنه امکانش هست?

    1. سلام وقت بخیر
      کیان عزیز ،دستگاهی با سایزی که شما فرمودید بصورت موجود وجود ندارد
      بیشترین طول دستگاه های دوخت دستی ۱۰۰ سانت و دستگاه های دوخت پدالی ۱۲۰ سانت می باشد
      درصورتی که این ابعاد های رایج نیاز شما را برآورده نمیکند باید دستگاهی طبق خواسته و نیاز شما تولید شود
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
      موفق باشید.

    1. سلام وقت بخیر مرتضی عزیز
      دستگاه ۸۰ سانت ، دستی و پدالی موجود است
      که البته هرکدام تنوع برند و کیفیت خود را دارند
      جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاوره و قیمت با ما در تماس باشید
      ۰۲۱۶۶۹۴۱۵۴۰
      با تشکر.

  3. سلام
    ببخشید دستگاه دوخت دستی یا رومیزی پلاستیک هفتاده سانتی به بالاکه بتونه ۶لایه یا مثلا ۶ تا لبه پلاستیک عریض ۰۲۰ را روهم بزاریم با هم پرس کنه ،یا برای بسته بندی وسیله ای ۳ تا کاور پلاستیکی رو رو همدیگه بکشیم و لبه های ان را پرس کنیم ، ایا هست نوع دستگاه دستیش، یا چه نوع دستگاهی دوختی مناسب هست برای چنین کاری ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام مجید عزیز
      شما میتونید نمونه های ریلی روی سایت را مشاهده کنید :

      دستگاه دوخت ریلی

      که محدود یه عرض خاصی نیست
      یا اگر عرض دوخت ثابت و مشخصی دارید، میتوانید مناسب با همان عرض درخواستی دستگاه دوخت دستی تهیه کنید
      با تشکر.

    1. سلام حمزه عزیز
      لطفا جهت دریافت اطلاعات سوالات خود را بصورت کامل بفرمایید ما در خدمت شما هستیم
      مقداری مشکل هستش پاسخ دادن به سوالات به این صورت کلی
      با تشکر.