دستگاه بسته بندی نان باگت :

در مقیاس کارگاهی :

دستگاه دوخت نایلون:

با استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک، می توان نان باگت را به صورت تکی و یا تعدادی در یک کیسه بسته بندی کرد. دستگاه های دوخت همانطور که بارها تکرار شده در سه نوع دستی ، پدالی و ریلی وجود دارند.

در دوخت دستی دوخت کیسه ها به صورت دستی انجام می شود و به انرژی و زمان بیشتری نیاز دارد در نتیجه سرعت بسته بندی کمی پایین است اما اگر تعداد تیراژ روزانه ای که بسته بندی می کنید تا حدود 500 عدد است استفاده از این نوع دستگاه برایتان مناسب است. نوع دوم استفاده از دستگاه دوخت پدالی است که سر کیسه ها با استفاده از پا دوخت می خورند و سرعت بسته بندی به نسبت دوخت دستی بیشتر می باشد و تا تیراژ روزانه 1000 عدد را به راحتی می توانید با آن بسته بندی کنید. گزینه ی آخر هم استفاده از دستگاه دوخت ریلی می باشد که در این روش شما فقط نیاز به هدایت کیسه های پر شده از نان به داخل ریل دستگاه دارید. در نهایت هم اگر نیاز به چاپ تاریخ روی کیسه ی نان را داشتید می توانید از دستگاه تاریخ زن استفاده کنید و یا اگر تصمیم به خرید دوخت ریلی گرفتید می توانید نوع تاریخ زن دار آن را تهیه کنید تا دیگر نیازی به خرید جداگانه تاریخ زن نداشته باشید.

بسته بندی نان باگت
بسته بندی نان باگت

در مقیاس کارخانه ای :

دستگاه پیلوپک:

نکته ای که در مورد دستگاه پیلوپک اینجا باید مطرح شود این است که این دستگاه محصولات را به صورت تک تک بسته بندی می کند. اگر می خواهید روزانه تیراژ بالای 3000 عدد نان باگت را به صورت تک دانه ای بسته بندی کنید راه حل شما این دستگاه می باشد. اما اگر قصد دارید تعداد بیشتر از یک عدد را در یک بسته ی نان قرار دهید باید در واقع نان ها را در کنار هم روی نقاله ی دستگاه بچینید که در واقع همان حالت تک دانه ای داشته باشد و توسط دستگاه اتوماتیک پیلوپک بسته بندی شود. جهت چاپ تاریخ تولید و انقضا و یا درج قیمت هم می توانید از دستگاه های تاریخ زن مخصوص که روی پیلوپک قابل نصب است استفاده کنید. (این دستگاه نایلون تک لا را چاپ می زند و سپس نایلون برای بسته بندی و دوخت می رود.)

بسته بندی نان باگت
بسته بندی نان باگت

 

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را نیز بخوانید:

دستگاه بسته بندی انواع نان لواش، سنگک و تافتون

دستگاه بسته بندی نان خشک

بسته بندی نان گاتا