دستگاه بسته بندی قند حبه ای :

در مقیاس کارگاهی :

بسته بندی قند با دستگاه دوخت نایلون:

همیشه ارزان ترین روش بسته بندی برای محصولاتی با این قالب و شکل مانند قند، آبنبات و … استفاده از دستگاه های دوخت دستی، دوخت پدالی (پایی) و دوخت ریلی می باشد. اما نکته ای که همواره وجود دارد این است که باید قبل از بسته بندی، خودتان با استفاده از یک ترازو محصولتان را وزن کنید، بعد داخل کیسه بریزید و سپس با دستگاه دوخت پلاستیک، کیسه ها را دوخت بزنید.

دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک توزین دار:

روش کاربردی تر و ساده تر و البته کمی گرانتر برای بسته بندی قند ، استفاده از این دستگاه می باشد.حبه های قند وارد مخزن دستگاه پرکن می شوند ( به صورت دستی و یا با استفاده از بالابرهای مخصوص) سپس به وسیله ی ترازوی موجود در دستگاه ، توزین می شوند و در داخل کیسه ای که توسط شخصی زیر مخزن نگه داشته شده است پر می شوند.در نهایت نیاز به یک دستگاه دوخت می باشد تا سر کیسه های قند را دوخت بزند که بهترین و سریعترین گزینه ، دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخ زن می باشد.

بسته بندی قند
بسته بندی قند

در مقیاس کارخانه ای :

دستگاه پرکن اتوماتیک توزین دار:

شیوه ی تمام اتوماتیک جهت بسته بندی قند حبه ای، استفاده از این دستگاه می باشد. در این روش حبه های قند وارد مخزن دستگاه پرکن شده و به سرعت توسط ترازوی دستگاه وزن می شوند و وارد کیسه هایی که توسط همین دستگاه دوخت می خورد، می شوند و در نهایت سر کیسه ها هم دوخته شده و همزمان قیچی می شوند و از چرخه بسته بندی خارج می شوند.