دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات
دستگاه بسته بندی حبوبات
برای کسب اطلاعات جهت راه اندازی بسته بندی حبوبات در منزل با ما باشید.

حبوبات از جمله مواد غذایی پرمصرف در تمام دنیا است که به صورت بسته بندی شده و فله در بازارها به فروش می رسد. بسیاری از مردم برای اطمینان از سلامت و مرغوبیت حبوبات تمایل دارند حبوبات را در بسته بندی هایی که مطابق با استاندارد است خریداری کنند. به همین دلیل کارگاه ها. کارخانه ها و تولیدی های مختلفی با استفاده از دستگاه های بسته بندی حبوبات اقدام به تولید بسته بندی های مناسب برای حبوبات کرده اند. البته مشاغل خانگی که به دنبال کاری پرسود هستند می توانند یکی از این دستگاه ها را خریداری و در منزل شروع به کار کنند.

دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دقیقا کار این دستگاه چیست؟ این دستگاه وسیله است که می توان انواع بسته بندی موادی چون نخود. عدس، لوبیا، ماش، لوبیا قرمز، لوبیا عروس، لوبیا چیتی، انواع غلات، برنج، گندم، جو و غیره را با آن انجام داد. انواع دستگاه بسته بندی در بازار موجود است که کارخانه ها، کارگاه ها و تولیدی ها می توانند بسته بندی متنوعی را برای محصولات خود فراهم کنند و در بازار رقابت از جایگاه خوبی برخوردار شوند.

قیمت انواع دستگاههای بسته بندی حبوبات

قیمت این دستگاه ها با توجه به وزن و نوعی که دارند بسیار متفاوت است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه به جنس بسته بندی مورد نظرتان و نوع حبوبات که می خواهید بسته بندی کنید توجه کنید تا بتوانید دستگاه بسته بندی مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله انواع دستگاهای مورد نیاز را معرفی خواهیم کرد.

نمونه بسته بندی حبوبات در منزل
نمونه بسته بندی حبوبات در منزل

بسته بندی حبوبات در منزل

بسیاری از افراد برای کسب درآمد در منزل خود مشاغل خانگی را انتخاب می کنند. بسته بندی در منزل از جمله مشاغل خانگی است که می توان سالانه درآمد بالایی را از این کار به دست آورد. در این کار نیاز به تخصص خاصی نیست و با داشتن کمی خلاقیت می توانید بسته بندی شیک و زیبایی را برای محصولات تولید کنید. بسته بندی در منزل به دلیل مصرف بالای به ویژه در وعده های غذایی مختلف. از شغل های پرسود خانگی به شمار می رود که با خرید دستگاه بسته بندی مناسب می توانید بسته بندی ها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

در حال حاضر به دلیل سودی که بسته بندی در منزل برای صاحبان خود به همراه داشته است. بسیاری از افراد جویای کار را برای ورود به این صنعت مشتاق کرده است. زیرا می توان با صرف هزینه اندکی کاری پرسود را شروع کرد. اگر می خواهید بسته بندی حبوبات را به عنوان کسب و کار خانگی انتخاب کنید لازم است برای تولید بیشتر دستگاه مناسب با منزلتان است را خریداری کنید.


قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل
دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

هر یک از افرادی که بسته بندی خشکبار و حبوبات را برای مشاغل خانگی خود انتخاب می کنند برایشان سوال پیش می آید که باید از کجا شروع کنند؟. چه دستگاهی را برای بسته بندی در منزل خریداری کنند؟ دستگاه بسته بندی برای کار در منزل در قیمت های متنوعی در بازار به فروش می رسد . باید قبل از خرید دستگاه به نکات مهمی توجه کنید. همان طور که در قبلاً گفتیم نوع و وزن حبوبات بر روی بسته بندی تاثیر دارد پس ابتدا باید نوع و وزن حبوباتی که می خواهید بسته بندی کنید را مشخص کنید. باید بدانید که چه بخشی از بسته بندی را به صورت دستی و چه بخشی را به صورت اتوماتیک می خواهید انجام دهید پس از تعیین موارد گفته شده می توانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

دستگاه بسته بندی دست دوم رو با سادگی توی بازار نمیشه تهیه کرد،و نکته بسیار مهم این هستش که اکثرا دستگاه های بسته بندی الکترونیکی هستند و خرید دستگاه بسته بندی دست دوم به قولی مثل خرید هندوانه در بسته هستش،مگر اینکه دستگاه رو از یک شخص مطمئن یا مجموعه ای بخرید که ضمانت بهتون ارائه کنند،یا اگر خودتون معلومات فنی دارید میتونید با خرید دستگاه دست دوم در هزینه ها صرفه جویی کنید..خرید دستگاه بسته بندی دست دوم شامل ریسک میشود،ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه ها شود یا ممکن است ممکن ضرر شود.

میزان سود بسته بندی حبوبات چقدر است؟

سود بسته بندی حبوبات ارتباط مستقیم با خلاقیت شما در بسته بندی ، بازاریابی و خرید مواد اولیه و تهیه حبوبات با کیفیت و با قیمت مناسب هستش،ولی در کل در چند سال اخیر خصوصا در مشاغل خانگی بسته بندی حبوبات جایگاه مناسبی بدست آورده،و این نشون میده که بسته بندی حبوبات در منزل میزان سود مناسبی خواهد داشت.

راه اندازی کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات

برای راه اندازی کارگاه کوچک بسته بندی بهتر است اول از سازمان های مربوطه راجع به مجوز ها اطلاعات بگیرید،سپس بازار هدف رو بررسی کنید و در آخر اقدام به اجاره و راه اندازی کارگاه کنید،شما برای دریافت مشاوره و اطلاعات جهت بسته بندی میتونید با شماره های ما تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره بگیرید.

خرید انواع دستگاههای بسته بندی حبوبات صنعتگران

صنعتگران دستگاههای بسته بندی گوناگونی وجود دارد که در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی این دستگاه ها که مورد استفاده کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و مشاغل خانگی است پردازیم. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی را برای کسب و کار خود دارید پیشنهاد می کنیم این بخش از مقاله را با دقت بخوانید تا بتوانید دستگاه درستی را برای کار خود انتخاب کنید.


معرفی دستگاه ها :

دستگاه دوخت دستی صنعتگران :

دستگاه دوخت دستی یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین دستگاه ای بسته بندی است . می توان با آن دوخت و پرس انواع پلاسیک را انجام داد شاید موقع مراجعه برای خرید حبوبات و یا ادویجات مشاهده کرده باشید که فروشنده پس از آن که حبوبات و یا ادویجات را داخل پلاستیک کرده. سر پلاستیک را با دستگاهی ساده پرس می کند. دستگاه دوخت دستی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های بسته بندی است که در بسیاری از بسته بندی ها به خوصوص مواد غذایی استفاده می شود.

دستگاه دوخت دستی

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت پلاستیک دستی }


دستگاه دوخت پدالی صنعتگران :

دستگاه دوخت پدالی با کمک پدالی که در پایین دستگاه تعبیه شده می توان با نیروی پا.دوخت بسته بندی حبوبات را انجام داد. کار با این دستگاه سریع تر از کار با نوع دستی است. دستگاه دوخت پدالی دارای طولی بین 30 تا 100 سانتی متر. عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر است و می توان بسته هایی با طول 10 الی 100 سانتی متر را بسته بندی کرد.

دستگاه دوخت پدالی
دستگاه دوخت پدالی

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت پدالی }


دستگاه دوخت ریلی صنعتگران :

دستگاه دوخت ریلی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی حبوبات است. که می توان با آن بر روی بسته بندی ها تاریخ و قیمت را درج کرد این دستگاه به شما امکان دوخت افقی و عمودی را می دهد . می توانید متناسب با نوع محصول دوخت را تعیین کنید. سرعت دستگاه دوخت ریلی بسیار بالاتر از دو دستگاه قبلی است و در این دستگاه کافی است بسته را روی ریل قرار دهید تا دوخت را انجام دهد.

دستگاه دوخت ریلی
دستگاه دوخت ریلی

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت ریلی }


دستگاه تاریخ زن صنعتگران :

دستگاه تاریخ زن بر روی بسیاری از بسته بندی ها استفاده کرد. با این دستگاه می توان تاریخ تولید و انقضای محصول را بر روی بسته بندی درج کرد. دستگاه تاریخ زن در انواع مختلف وجود دارد که با توجه به نوع بسته بندی استفاده می شود. انواع دستگاه تاریخ زن صنعتگران شامل تاریخ زن غلطکی و تاریخ زن دستی می شود.

دستگاه تاریخ زن دستی
دستگاه تاریخ زن دستی

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه تاریخ زن }


پرکن و توزین صنعتگران :

دستگاه پرکن و توزین برای انواع محصولات مانند حبوبات کاربرد دارد که این دستگاه عموماً به صورت نیمه اتوماتیک است. دستگاه پرکن و توزین دارای صفحه نمایش لمسی و سیستم PLC است. سیستم PLC برای کنترل عملکرد دستگاه بر روی دستگاه پرکن و توزین نصب می شود توجه داشته باشید که برق مورد نیاز این دستگاه 220 ولت است.

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه پرکن و توزین }


خدمات و گارانتی دستگاهها در صنعتگران چقدر است ؟

صنعت بسته بندی از قبیل صنایعی است که کمتر به آن توجه شده اما باید گفت با وجود دستگاه های بسته بندی نوین صنعتگران می توان بسته بندی های زیبا و منحصر به فردی را برای حبوبات ارائه داد و سود خوبی را از این صنعت به دست آورد. بسته بندی نه تنها برای کارخانه ها، کارگاه ها و تولیدی ها می تواند سود آور باشد بلکه برای مشاغل خانگی (بسته بندی حبوبات در منزل) هم می تواند سود آور و پر درآمد است. با خرید انواع دستگاه دوخت صنعتگران از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول بهره مند خواهید شد.

خلاصه و چکیده مطالب این صفحه :

برای بسته بندی حبوبات با استفاده از انواع دستگاه های دوخت ابتدا باید حبوبات را جداگانه وزن کرده و سپس داخل کیسه بریزید و با استفاده از یکی از دستگاه های دوخت سر کیسه را دوخت بزنید. برای بسته بندی توسط دستگاه های دوخت .بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ، دستگاه دوخت ریلی می باشد.که برای چاپ زدن تاریخ انقضا و قیمت هم بهتر است از مدل عمودی تاریخ زن دار آن استفاده کنید.

صفحه ابزار لازم برای ایجاد شغل بسته بندی حبوبات در منزل از سایت راسخون هم میتونه براتون مفید باشه.


صفحات مهم که ممکن برای شما هم کاربردی باشد :
دستگاه بسته بندی خانگی
دستگاه بسته بندی

ارتباط با ما


 

به این مطلب امتیاز بدید
product image
امتیاز نویسنده
1star1star1star1star1star
امتیاز مخاطب
3.5 based on 30 votes
نام برند
صنعتگران
نام دستگاه
دستگاه بسته بندی حبوبات
قیمت
0
موجودی در انبار
Available in Stock

18 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر قربان
      جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و نحوه خرید
      لطفا با ما در تماس باشید
      باتشکر

    2. سلام وقت بخیر سمیرا عزیز
      این مجموعه صرفا مشاوره و فروش ماشین آلات بسته بندی و صنایع غذایی انجام میدهد
      و در زمینه کار در منزل فعالیت ندارد
      با تشکر از توجه شما

  1. سلام
    من میخواهم کارگاه بسته بندی حبوبات در منزل را راه اندازی کنم لطفآ لیست دستگاه های مورد نیاز و حدود سرمایه مورد نیاز را به بنده اعلام نمایید.با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      جسارتا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد
      با شماره : ۰۲۱۶۶۱۲۹۷۰۳ تماس بگیرید
      مشاور شما : آقای افتخاری.
      با تشکر از شما.

  2. سلام من میخوام یه کسب و کار بسته بندی حبوبات راه بندازم تقرببا به چند نفر احتیاج داره چطور باید بازاریابی کنم چطور باید شروع کنم

    1. سلام مجتبی عزیز
      سوالات شما خیلی کلی هستند قربان،بصورت کلی تمام این موارد (تعداد پرسنل) بستگی به سیستم کار و سطح تولید شما دارد،جهت بازاریابی پیشنهاد ما به شما برای شروع کار استفاده از منابع نزدیک به شماست،مانند نزدیکترین مراکز فروش ….
      موفق باشید.

  3. سلام . دوستان لطفا قبل از ورود به این کار حتما خودتون درباره بازارش و هزینه های تولیدش تحقیق کامل بکنید و با حرف های زیبای تولید کنندگان دستگاه تو چاه نرید . اینا به فکر فروش دستگاهاشون هستن و بس . دیدم که میگم

    1. سلام وقت بخیر
      فرمایشات شما کاملا متین هستش ، البته مجموعه صنعتگران به عنوان تولید کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی هرگز اطلاعاتی در زمینه بازار فروش ارائه نکرده و صرفا مجموعه ما اطلاعات و مشخصات و مشاوره انواع بسته بندی ارائه میدهد، ما هیچگونه اطلاعی درباره چگونگی و نحوه فروش محصولات بسته بندی شده نداریم
      با تشکر

  4. سلام داداش
    فضایی حدودا ۶۰ متری دارم
    برای راه اندازی کارگاه بسته بندی چقدر هزینه نیازه

    1. درود عباس عزیز
      ممنون از توجه شما، خیر دوره ای توسط گروه صنعتگران برگذار نمیشه صرفا اطلاعات سایت در دسترس است
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *