دستگاه بسته بندی خانگی امروزه جزو پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی هستند. بسیاری از افراد علاقه دارند تا در منزل خود مشغول به کار شده و یا یک کسب و کار شخصی راه اندازی کنند. یکی از پرسودترین راه‌های کسب درآمد در منزل، بسته بندی محصولات است. بعضی از دستگاه‌های بسته بندی در ابعاد کوچک و با مصرف بسیار پایین برق ساخته شده‌اند که کاملا برای استفاده در خانه مناسب هستند. در ادامه با این دستگاه‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید انواع دستگاه بسته بندی خانگی را نیز مشاهده نمایید.

دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی محصولات بهترین راه برای درآمد زایی و اشتغالزایی است. بسیار از افراد امکان انجام فعالیت و کار در بیرون از منزل را ندارند و بیشتر تمایل دارند دور کاری کنند.

دستگاه بسته بندی در منزل

این افراد اغلب شامل خانم های خانه دار، دانشجویان و خانم های جوانی هستند که شرایط کار در بیرون از منزل را ندارند. با روی کار آمدن بسته بندی خانگی محصولات، شرایطی فراهم آمد تا افراد زیادی به درآمد برسند و برای خود حقوق ماهیانه ای داشته باشند. برای انجام بسته بندی خانگی افراد باید کلیه مراحل بسته بندی را با دقت انجام داده تا هیچ کم و کاستی نه در وزن و نه کیفیت دوخت بسته بندی خانگی وجود داشته باشد زیرا تنها چیزی که در این میان زیر سوال خواهد رفت برند محصول است که بی کیفیت شناخته می شود. با صنعتگران تا انتها همراه باشید.

در این صفحه بصورت کلی به مطالب زیر پرداختیم :

1- بسته بندی حبوبات در منزل یا کارگاه کوچک

— روش های بسته بندی حبوبات
— میزان سود بسته بندی حبوبات


2- بسته بندی خشکبار در منزل یا کارگاه کوچک

— روش های بسته بندی خشکبار
— معرفی دستگاه های مرتبط با بسته بندی خشکبار
— نکات کلیدی در بسته بندی خشکبار


3- بسته بندی زعفران خانگی و صنعتی

— روش های بسته بندی زعفران
— معرفی دستگاه های بسته بندی زعفران
— نکات طلایی در بسته بندی زعفران


4- بسته بندی پسته در منزل و صنعتی
— روش های بسته بندی پسته
— معرفی روش های بسته بندی دستی و صنعتی پسته
— نکات مهم برای بسته بندی پسته خانگی

اگر وقت کافی برای مطالعه کل صفحه رو ندارید همین الان عکس زیر رو لمس کنید و با مشاوران ما بصورت رایگان در تماس باشید.

نکته بسیار مهم: اگر میخواهید بسته بندی خانگی انجام بدید یا در فکر راه اندازی کارگاه کوچک بسته بندی هستید، ما قبلا مطلب “راهنمای 0 تا 100 بسته بندی در منزل و کارگاه کوچک” رو نوشتیم، این مطلب در سایت های دیگه با هزینه های سنگین به فروش میرسه ولی برای اولین بار در سایت صنعتگران بصورت رایگان در خدمت شما قرار گرفته.

انواع دستگاه بسته بندی خانگی

بسته بندی خانگی شامل مواردی از قبیل بسته بندی حبوبات، خشکبار، زعفران، ادویه، آجیل و پسته، نان است. متقاضیان با توجه به علایق، بازار هدف و پس از تحقیقات خود موارد مورد نیاز را برای انجام بسته بندی خانگی انتخاب می کنند. در بسته بندی ادویه بهتر است افراد دچار حساسیت به گرده و ادویه های مختلف نداشته باشند زیرا بسته بندی این محصول برای سلامتیشان مضر است و از طرفی حساسیت و مشکلات تنفسی مانع از ایجاد خروجی باکیفیت می شود (این موضوع را جدی بگیرید). یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بسته بندی خانگی، دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی می‌باشد.


دستگاه بسته بندی خانگی حبوبات

برای بسته بندی حبوبات می توان از انواع دستگاه های دوخت استفاده کرد که این روز ها در مشاغل خانگی کاربر د فراوانی دارد. اگر می خواهید از دستگاه دوخت ریلی برای بسته بندی حبوبات استفاده کنید، قطعا انتخاب شایسته ای خواهد بود زیرا در کنار آن می توانید از قابلیت درج تاریخ تولید و انقضا و قیمت نیز بهره مند شوید که این دستگاه با یک تیر دو نشان را خواهد زد، اما اگر تازه کار هستید و شناخت کافی از بازار و بازدهی آن ندارید بهتون پیشنهاد میکنیم که با دستگاه دوخت پلاستیک دستی یا پدالی شروع کنید و به مرور با پیشرفت کار سراغ دستگاه دوخت ریلی بروید.

بسته بندی حبوبات
بسته بندی حبوبات با دستگاه اتوماتیک

بسته بندی خانگی حبوبات – یک روال ساده و پر سود

1- ابتدا حبوبات را دقیق وزن کنید.
2- داخل کیسه های مخصوص بریزید.
3- با استفاده از دستگاه دوخت، بسته شوند.

همین ! شما الان یک تولید کننده حبوبات به حساب میاید، تبریک میگم.

بسته بندی حبوبات
نمونه دوخت دستگاه دوخت ریلی

دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی

اگر کسب و کار شما گسترش پیدا کرد و خواستید که بصورت حرفه ای این کار رو ادامه بدید باید از دستگاه های پرکن استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات با دستگاه پرکن اتوماتیک

این دستگاه ها در دو نوع اتومات و نیمه اتومات توزین هستند که نوع نیمه اتومات آن به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات کارگاه کوچک مناسب است. نوع اتومات توازن، اغلب برای کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد که از سرعت بالایی برخوردار است و روزانه بسته بندی های بیشتری را به خروجی می فرستد. کار این دستگاه ها این است که شما بر اساس حجم (پیمانه) یا بر اساس وزن (دیجیتال) مقدار هر بسته رو برای دستگاه تعریف میکنید و دستگاه پس از عملیات محاسبه توسط یک چشم الکترونیکی به محض اینکه بسته خالی رو زیر دستگاه نگاه دارید به میزان تعریف شده از حبوبات رو داخل بسته میریزه.

دستگاه بسته بندی حبوبات با دستگاه پرکن با تنظیمات دستی

همچنین میتونید دستگاه رو بصورت دستی استفاده کنید یعنی کیسه رو زیر خروجی بگیرید و کلید یا پدال برقی رو بزنید تا بسته رو براتون پر کنه، بعد از پر شدن کیسه هم که مشخص هستش نیاز به یکی از 3 مدل دستگاه دوخت دستی، دستگاه دوخت پدالی یا دستگاه دوخت ریلی دارید برای دوخت زدن درب بسته، البته نقش مهم دستگاه تاریخ زن رو هم فراموش نکنید.

بسته بندی حبوبات خانگی
نمونه بسته بندی حبوبات خانگی با دستگاه دوخت ریلی
بسته بندی حبوبات خانگی
خلاقیت در بسته بندی حبوبات در سطل های پلاستیکی

میزان سود بسته بندی حبوبات چقدر است؟

خودتون بهتر میدونید که نمیشه بدون دونستن اطلاعات کار و پتانسیل های شما عددی رو به عنوان سود و درامد اینکار بهتون اعلام کرد، درامد زایی و میزان سود بسته بندی حبوبات به عوامل زیادی بستگی داره مثل: محل فعالیت (مناطق غنی یا ضعیف)، نوع بسته بندی، هوشیاری و خرید مواد اولیه مناسب، تهیه دستگاه بسته بندی مناسب، بازاریابی و فروش، کلا به نظر من همه شغل ها سوددهی دارند بیشتر به خودتون بستگی داره. توی هر صنفی که برید همیشه افرادی موفق میبینید و همینطور افراد شکست خورده و کسانی که خیلی به سختی میگذرونن، اینا انتخاب شماست که میخواید جز کدوم دسته باشید، برای اطلاعات بیشتر حتما صفحه “راهنمای 0 تا 100 راه اندازی کارگاه بسته بندی” رو مطالعه کنید

{اطلاعات بیشتر: دستگاه بسته بندی حبوبات}


دستگاه های بسته بندی خشکبار

خشکبار از جمله مواردی است که بسته بندی های آن هرچه شکیل تر باشد بهتر می توان به فروش رساند. در سبد خرید مسافرت بسیاری از افراد، خشکبار را به نوعی سوغاتی می دانند که به عنوان تحفه سفر می آورند. بسته بندی خشکبار باید بگونه ای انجام شود تا علاوه بر زیبایی و چشم نوازی، محتویات آن نیز از عوامل مخرب بیرونی و داخلی حفظ شوند. به قول خودمون خشکبار و آجیل جز محصولات سنتی ولی لوکس ایران به حساب میاد، پس این ماهیت باید در بسته بندی آن هم مشخص باشد، به این ترتیب بسته بندی خشکبار باید با استفاده از دستگاه های مجهز و استاندارد انجام شده تا در جابجایی، نگهداری و انبار و حتی زمان توزیع هیچ عاملی باعث پاره شدن، باز شدن و ریختن محتویات آن به بیرون نشود.

بسته بندی خشکبار در منزل
بسته بندی خشکبار در منزل – نمونه خانگی

بسته بندی خشکبار در منزل

اگر میخواید بسته بندی خشکبار در منزل رو شروع کنید پس احتمالا در نظر ندارید که از دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک استفاده کنید، بهترین راه برای بسته بندی خشکبار این هستش که اول به میزان وزن هایی که میخواید بسته بندی کنید نایلون یا نایلکس (اگر تفاوت نایلون و نایلکس رو نمیدونید به صفحه “تفاوت نایلون و نایلکس” مراجعه کنید) با ابعاد و طرح های لوکس و شیک تهیه کنید و بعد از تهیه خشکبار مناسب و اعلا درجه یک اونها رو با هر ترازو که مدل نظرتون هست وزن و داخل بسته نایلون یا نایلکس بریزید و با یکی از دستگاه های دوخت مثل دستگاه دوخت دستی، پدالی یا دستگاه دوخت ریلی عملیات پلمپ سازی و دوخت رو انجام بدید.

یک موضوع رو توی بسته بندی خشکبار در نظر داشته باشید و اونم رطوبت هستش، نهایت دقت رو داشته باشید که خشکبار کاملا خشک باشند در این صورت اگر بسته بندی شما هم دوخت محکمی داشته باشه تا مدت زمان مناسبی میتونید بسته ها رو انبار کنید و خشکبار تازه داشته باشید، در این صورت مهلت فروش هم بیشتر خواهد شد.

دستگاه بسته بندی خشکبار صادراتی

بسته بندی خشکبار
نمونه بسته بندی خشکبار با دستگاه اتوماتیک

نمیشه منکر این شد که بسته بندی خشکبار با دستگاه های اتوماتیک واقعا جلوه دیگره دارد، از کاربردهای مهم دستگاه بسته بندی خشکبار اتوماتیک می توان به سرعت بالای بسته بندی، دقت در توزین، قیمت مناسب دستگاه و قابل استفاده بودن در موارد کارگاهی و کارخانجات اشاره کرد. خشکبار به دو صورت پنتوماتیک و مکانیکی، با تزریق هوای فشرده به درون بسته بندی انجام می شود.

آیا بسته بندی خشکبار خانگی سود دارد؟

  1. بسته بندی خشکبار خانگی و چه صنعتی نیاز به مقداری تخصص در شناخت خشکبار درجه یک و خرید مناسب است.
  2. نکته مهم در تجارت خشکبار دقت به فصل ها و عوامل های فصلی و شناخت پیچ و تاب ها و پستی بلندی های اینکار است، برای مثال بدونید که اگر میخواید بازار فروش شب یلدا رو داشته باشید، باید در زمان مناسب قبل از بالا رفتن تقاضا خرید کنید و آماده بازار شلوغ باشید.

اگر تخصص نسبی در خصوص خشکبار دارید، بسته بندی خشکبار در منزل هم میتونه سود خوبی براتون داشته باشه.


دستگاه بسته بندی زعفران در منزل

بسته بندی زعفران در منزل
کارگاه بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران این طلای سرخ و سوغات ناب ایرانی از اصیل ترین محصولاتی است که می توان در جمله تولیدات ایرانی قرار داد که مرغوب ترین نوع آن در جهان مربوط به کشور ایران است. زعفران را در همه جای دنیا در بسته بندی های شیک و حرفه ای می بینید که سعی بر آن شده تا بسته هایی هایی همچون ارزشمندی این محصول، فاخر و شایسته ارائه شود. برای بسته بندی زعفران می توان به دو روش دستی (خانگی) یا اتوماتیک (صنعتی) اشاره کرد.

بسته بندی خانگی زعفران

اگر قصد انجام بسته بندی زعفران در منزل را دارید با استفاده از دستگاه های دوخت دستی، پدالی یا دوخت ریلی که با متد حرارتی انجام می شود میتوانید این کار را شروع کنید، این کار دردسر زیادی برای فرد ندارد، اما مشکل آن عدم شکیل بودن بسته بندی است که با قیمتی ارزان تر نسبت به بسته بندی های با دستگاه اسکین پک و دستگاه بلیستر به فروش می رسند.

بسته بندی زعفران در منزل
نمونه بسته بندی ساده ولی خلاق با مقوا

آیا بسته بندی زعفران در منزل مناسب است؟

خلاصه مطلب این هستش که اگر میخواهید بصورت سنتی و ساده در منزل زعفران بسته بندی کنید میتونید از بازار انواع نایلون یا نایلکس مورد نظرتون رو تهیه کنید، بسته هارو پر کنید و سپس با یکی از انواع دستگاه های دوخت اقدام به بسته بندی بسته های زعفران کنید ( بعضی از بسته بندی ها برای شکیل شدن یک مقوا رنگی با چاپ رو داخل بسته بندی قرار میدن و زعفران رو روی اون میذارن)، ولی باید بدونید که این نوع بسته بندی ظاهری بازارپسند نخواهد داشت و ممکن توی بازاریابی و فروش محصولات به مشکل بخورید، امروز اکثر بسته بندی های زعفران با دستگاه بلیستر یا سیل وکیوم و دستگاه اسکین پک یا فرمینگ طلق انجام میشه که برای اطلاعات بیشتر و نمونه های بسته بندی این دستگاه ها میتونید به صفحات زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: دستگاه بلیسر یا سیل وکیوم
اطلاعات بیشتر: دستگاه اسکین پک یا فرمینگ طلق


چکیده مطالب این صفحه:

روال کار دستگاه بسته بندی خانگی در تمام اقلام به یک صورت است و این 7 مرحله اصلی بسته بندی خانگی هستش:
1- تهیه مواد اولیه (حبوبات، خشکبار، زعفران، پسته…)
2- تهیه بسته با ابعاد و طرح مناسب (نایلون یا نایلکس | تفاوت نایلون و نایلکس)
3- چاپ تاریخ تولید، انقضا و قیمت رو بسته (درصورت نیاز)
4- وزن کردن بسته ها و پرکردن آنها
5- تهیه دستگاه بسته بندی با توجه به توضیحات این صفحه
6- دوخت و بسته بندی بسته ها
7- ارائه به خریدار

دستگاه های معرفی شده در این صفحه:
دستگاه دوخت پلاستیک
دستگاه دوخت پدالی
دستگاه دوخت ریلی
دستگاه تاریخ زن
دستگاه بسته بندی وکیوم
دستگاه پرکن توزین

نکته مهم: پروسه خرید از صنعتگران بدون واسطه انجام میشود پس با خیال راحت از ما خرید کنید و یک هفته ضمانت قیمت داشته باشید، فاکتور بیارید خسارت بگیرید.


صفحات مهم که ممکن برای شما هم کاربردی باشد:
 

 

به این مطلب امتیاز بدید
product image
امتیاز نویسنده
1star1star1star1star1star
امتیاز مخاطب
4 based on 20 votes
نام برند
صنعتگران
نام دستگاه
دستگاه بسته بندی خانگی
قیمت
1398
موجودی در انبار
Available in Stock

16 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      جهت دریافت قیمت های بروز لطفا با ما تماس بگیرید
      یا از طریق واتسپ به شماره ۰۹۰۳۱۱۹۱۷۸۹ پیام بدید
      با تشکر

    2. سلام دستگاهی دستی برای بسته بندی نایلونی پسته چه دستگاهی رو پیشنهاد میکنید

  1. سلام
    من میخوام کار بسته بندی حبوبات از خانه شروع کنم و تجربه هم ندارم شما چه دستگاهی پیشنهاد میدهید

    1. سلام وقت بخیر
      یونس عزیز برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
      با تشکر

    1. سلام وقت بخیر بوسف عزیز
      همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
      ممنون از توجه شما

    1. سلام وقت بخیر عباس عزیز
      بله حتما،برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
      ضمن اینکه میتونید درخواستتون رو به واتسپ شماره ۰۹۰۳۱۱۹۱۷۸۹ ارسال کنید و در اسرع وقت همکارانم شمارو راهنمایی خواهند کرد.
      با تشکر از توجه شما

    1. سلام وقت بخیر هادی عزیز
      پیدا کردن بازار برای هر محصولی بستگی به عوامل مختلفی دارد.
      مهمترین آنها بوجود آوردن ارتباطات،قیمت رقابتی و کیفیت مناسب است.
      نکته مهم دیگر در بازاریابی و فروش محصولات خانگی بسته بندی است که بتونه حس اعتماد مشتری را جلب کند.
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر وحید عزیز
      کارشناسان ما در اسرع وقت در خدمت شما خواهند بود.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *