دستگاه بسته بندی زعفران
دستگاه بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران در منزل

این روز ها برخی محصولات مانند زعفران که بسیار هم مورد مصرف خانواده ها و مشاغل مختلف قرار می گیرد با دستگاه های بهداشتی و تخصصی انجام می شود.بسیاری از مردم ترجیح می دهند مشاغلی را برای خود انتخاب کنند که بتوانند آن را در منزل انجام دهند و درآمد خوبی را کسب کنند و به آن مشاغل خانگی یا کار در منزل می گویند.همان طور که گفتیم زعفران با کیفیت تنها در کارگاه ها و کارخانه ها بسته بندی نمی شود. بسته بندی زعفران در منزل یک از مشاغل خانگی است که می توان در آمد خوبی از آن کسب کرد. بسته بندی زعفران در منزل را می توانید با دستگاه بسته بندی صنعتگران به راحتی انجام دهید.با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه بسته بندی زعفران

دستگاه بسته بندی انواع مختلفی از بسته بندی را شامل می شود .قیمت این دستگاه ها با توجه به نوع بسته بندی که انجام می دهد متفاوت است. می توانید با توجه به بودجه که برای این کار در نظر گرفته اید دستگاه مناسب را خریداری کنید و بسته بندی شیک و مدرنی را به بازار عرضه کنید. به راحتی با سایر تولید کنندگان موجود در بازار وارد رقابت کنید و بتوانید علاوه بر هزینه ای که برای  خرید دستگاه بسته بندی کرده اید، سود خوبی را از کار بسته بندی بدست آورید. قبل از خرید دستگاه اطلاعات که در ادامه این مقاله آمده است را حتماً مطالعه کنید تا بتوانید دستگاهی خوب و پیشرفته ای را برای این کار خریداری کنید.

انواع دستگاه های بسته بندی برای زعفران

برای ارائه زعفران با کیفیت و مرغوب نیاز به بسته بندی خاصی دارید تا خصوصیات زعفران را حفظ کند زیرا عطر زعفران فرار است و اگر به درستی بسته بندی نشود ممکن است عطر آن از بین برود و با کاهش کیفیت زعفران مواجه شوید. برای مقابله با این مشکل نیاز به دستگاه بسته بندی زعفران دارید. اما دستگاه بسته بندی زعفران چیست؟ در ادامه اطلاعات انواع دستگاه های مورد نیاز برای اینکار و براتون آوردیم.


انواع دستگاه دوخت پلاستیک برای بسته بندی زعفران

زعفران به روش ها و شکل های متفاوتی بسته بندی می شود که یکی از این روش ها استفاده از دستگاه های دوخت می باشد.این روش ابتدایی ترین شیوه ی بسته بندی است.در ابتدا زعفران ها باید توسط ترازوهای بسیار حساس و دقیق وزن شوند.سپس داخل بسته های مورد نظر ریخته شوند و در نهایت با استفاده از یکی از انواع دستگاه های دوخت ، دوخت می خورد.در این شیوه دستگاه های دوخت مورد استفاده ، دستگاه دوخت پلاستیک دستی ، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت ریلی می باشد.که مقرون به صرفه ترین نوع دستگاه ، دستگاه دوخت ریلی می باشد.در زیر تصویر لینک اطلاعات هر کدام از این دستگاه ها را مشاهده خواهید کرد.

دستگاه دوخت برای بسته بندی زعفران
دستگاه دوخت برای بسته بندی زعفران

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت پلاستیک دستی }

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت پدالی }

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه دوخت ریلی }


دستگاه اسکین پک

این شیوه ی بسته بندی بسیار متفاوت تر از بسته بندی با استفاده از دستگاه های دوخت می باشد.در این روش زعفران توزین شده را داخل ظرف مخصوص خود قرار می دهید و سپس در داخل دستگاه می گذارید.سیستم دستگاه اسکین پک به این صورت است که با استفاده از حرارت یک لایه تلق را روی مقوا می چسباند.پس ظرف زعفران را روی مقوا قرار داده و داخل دستگاه می گذارید تا تلق ، روی کل مقوا و از جمله ظرف کشیده شود و قالب ظرف را به خود بگیرد و به مقوا بچسبد.

بسته بندی زعفران با دستگاه اسکین پک
بسته بندی زعفران با دستگاه اسکین پک

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه اسکین پک }


دستگاه بلیستر

نحوه ی عملکرد دستگاه بلیستر هم تا حدودی مانند دستگاه اسکین پک می باشد.با این تفاوت که دستگاه اسکین پک تلق را به فرم ظرف زعفران در می آورد و به کل مقوا می چسباند. اما دستگاه بلیستر فقط لبه های تلق فرم داده شده از قبل را ،به مقوا می چسباند.

بسته بندی شیک زعفران
بسته بندی شیک زعفران

{ اطلاعات بیشتر : دستگاه بلیستر }


نکته ی قابل توجه در استفاده از تمامی این مدل ها این است که عملیات توزین (وزن کردن) زعفران توسط ترازوهای بسیار دقیق و حساس به صورت جداگانه انجام میگیرد.

بسیاری از افراد توانسته اند با خرید دستگاه در منزل خود کسب درآمد کنند. بسته بندی کار آسانی است شما با تلاش و دقت می توانید یک کارگاه بسته بندی راه اندازی کنید و با استفاده از دستگاه های مدرنی که در مقاله گفته شد برای محصولاتی که بسته بندی می کنید یک برند تجاری قدرتمند را برای عرضه در بازار های بزرگ داخلی و خارجی داشته باشید. بسته بندی از این جهت بهترین گزینه برای شروع کسب و کار خانگی که این محصول مورد استفاده تمام ایرانی هاست و می توان به سرعت در آن پیشرفت کرد. صنعتگران در این زمینه آینده ای درخشان همراه با درآمد های بالا برایتان آرزومند است.


جهت مشاهده نمونه های خارجی بسته بندی زعفران به این رو به رو مراجعه فرمایید : Saffron


 

به این مطلب امتیاز بدید
product image
امتیاز نویسنده
1star1star1star1star1star
امتیاز مخاطب
5 based on 3 votes
نام برند
صنعتگران
نام دستگاه
دستگاه بسته بندی زعفران
قیمت
0
موجودی در انبار
Available in Stock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *