دستگاه بسته بندی نبات نی دار و بسته بندی نبات

مقیاس کارگاهی :

دستگاه دوخت نایلون:

برای بسته بندی نبات از انواع دستگاه های دوخت دستی ، دوخت پدالی و دوخت ریلی می توان استفاده کرد.در انتخاب نوع دستگاه مناسب عواملی همچون تعداد تیراژ روزانه ، تعداد نیروی انسانی و نوع کاربری نقش بسیار مهمی دارند.جهت چاپ تاریخ تولید ، تاریخ انقضا و یا قیمت محصول ، هم می توان از دستگاه تاریخ زن به همراه یکی از دستگاه های دوخت پلاستیک استفاده نمود و هم دستگاه دوخت ریلی با تاریخ زن را تهیه نمود.

بسته بندی نبات
بسته بندی نبات نی دار

دستگاه شیرینگ پک:

در این روش ابتدا نبات ها به صورت دستی در داخل جعبه و یا ظرف جای می گیرند و سپس در داخل دستگاه شیرینگ قرار گرفته و جعبه به اصطلاح شرینک می شود (یک لایه نایلون شرینک دور آن را می پوشاند) و بسته بندی به این شکل انجام میشود.

دستگاه پرکن توزین دار نیمه اتوماتیک:

در این روش نبات ها را وارد مخزن دستگاه پرکن توزین می کنید (برای وارد کردن نبات ها به داخل مخزن یا می توان از بالابر استفاده کرد و یا به صورت دستی این کار را انجام داد) سپس نبات ها توسط ترازو وزن می شوند و در داخل کیسه ای که توسط شخصی زیر مخزن نگه داشته می شود پر می شوند و در نهایت با استفاده از دستگاه دوخت سر کیسه را دوخت می زنید. دستگاه دوخت پیشنهاد شده در این روش بسته بندی دستگاه دوخت ریلی عمودی با تاریخ زن می باشد.

بسته بندی نبات
بسته بندی نبات

در مقیاس کارخانه ای :

دستگاه پیلوپک :

شیوه ی اتوماتیک و سریعتر در بسته بندی انواع نبات نی دار و شاخه ای (البته به صورت تک دانه ای) با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک پیلوپک انجام می شود.این نوع ماشین در کارخانه های بزرگ و با تیراژ تولید بالا قابل استفاده می باشد. در این روش نبات ها به صورت تک تک باید وارد دستگاه و بسته بندی شوند.

بسته بندی نبات
دستگاه بسته بندی نبات

دستگاه پرکن اتوماتیک توزین دار :

در بسته بندی نبات ها داخل یک کیسه می توان از شیوه اتوماتیک بسته بندی توسط دستگاه پرکن توزین دار، استفاده کرد. به این صورت که نبات ها داخل مخزن دستگاه قرار گرفته و به وسیله ی ترازوی به کار رفته در دستگاه توزین می شوند و وارد کیسه ای که توسط همین دستگاه پرکن دوخت می خورد شده و به ترتیب سر کیسه ها دوخته و کات شده و از چرخه ی بسته بندی خارج می شوند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را نیز بخوانید:

دستگاه بسته بندی انواع نان لواش، سنگک و تافتون

دستگاه بسته بندی نان خشک

بسته بندی سیم ظرف شویی

دستگاه بسته بندی مسقطی

بسته بندی نان گاتا

بسته بندی کتاب

بسته بندی نقل

بسته بندی CD

بسته بندی گز