دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

المنت حرارتی دستگاه دسته بندی

لطفا رای بدهید

المنت حرارتی دستگاه دسته بندی چیست؟ المنت حرارتی در واقع یک رشته سیم است که نیمه هادی و همراه با مقاومت بالایی می باشد و از طرفی یکی از خواص آن داغ شوندگی است و همچنین تحمل جریان الکتریکی بسیار بالا را نیز دارد برای مثال اگر در یک سیم نازک که ساده هم باشد جریان الکتریکی زیادی متصل شود آن هم به شکل المنت باعث می شود که سیم برای مدت چند ثانیه کاملا ذوب شود اما المنت ها معمولاً از این خاصیت فارغ هستند و می‌توانند جریان بسیار زیادی را تحمل کنند. معمولاً جنس المنت ها از نیکل و یا کروم و حتی نیکروم تهیه شده است که هر کدام از انها به طور جداگانه دارای قدرت ها و توان های متفاوتی می باشند که معمولاً تمامی این انواع در بازار وجود دارند.

معرفی المنت حرارتی دستگاه دسته بندی

 اگر به بخاری های برقی قدیمی توجه کرده باشید خاصیت المنت و ظاهر المنت را دیده اید به همین دلیل المنت معمولاً در بخاری های برقی و سماور برقی و آب گرمکن های برقی کاربرد دارد البته به میزان کمتری در چای ساز ها و اتو بخار ها نیز کاربردی می باشد. توضیح دادن کامل برای معرفی المنت حرارتی دستگاه بسته بندی در این قسمت مقدور نیست اما با این وجود تمام این نکات لازم و چیزهایی که باید درباره یک المنت را بدانید به شما معرفی می کنیم. برای مثال در المنت های حرارتی کوچک برای حرارت باد سشوار استفاده میشود. سیم المنت حرارتی دارای مقاومت الکتریکی است که دور تا دور یک استوانه عایق را گرفته است و زمانی که جریان برق از آن میگذرد گرما تولید می شود.

المنت حرارتی دستگه دسته بندی

المنت حرارتی تخت

این مدل مقاومت ها معمولا از جنس نیکل و کروم می باشند حتی ترکیبات آلو کروم نیز با توان های مختلفی در آنها وجود دارد. المنت حرارتی تخت یکی از مدلهای المنت نیکل می باشد که طول عمر بسیار زیادی دارد این المنت به صورت سیم‌پیچ درآمده است تا بتواند سیم المنت داخلی را سریع تر از چیزی که هست گرم کند. المنت تخت برای بالا بردن ضریب انتقال حرارت و عایق سرامیکی از جنس اکسید منیزیم در نظر گرفته شده است که بین یک سیم المنت فنری و یک روکش استیل تعبیه شده است.

ویژگی های المنت حرارتی دستگاه دسته بندی

 از ویژگی های منحصر به فرد المنت حرارتی این است که در هنگام گم شدن انبساط و گسترش ابعادی آن بسیار کم می باشد‌. اگر قصد خرید المنت حرارتی را دارید می توانید المنت حرارتی دستگاه دوخت را به صورت اینترنتی انجام دهید و با آن انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل کنید و کار هدایت انتقال و یا تابش را با استفاده از این سیم انجام دهید. المنت دستگاه دوخت نیز یکی از المنت های عایق های نسوز و یا سیم های المنت می باشد که در ضخامت های مختلفی برای استفاده در کوره های سیلیکونی پخت سرامیک و هم چنین در اکثر آزمایشگاه ها کاربرد دارد که تهیه این مدل المنت نیازمند به مشاوره و تحقیق بسیار زیاد می باشد. نوع دیگر المنت ها المنت های تسمه ای هستند که به صورت سرامیکی در دستگاه تزریق و اکسترودر به کار برده می شوند. مصرف کننده های عزیز می توانند از طریق ارتباط با ما با کارشناس های مجموعه تماس برقرار کنند.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *