دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

درآمد بسته بندی حبوبات در منزل در سال 1401

درآمد بسته بندی حبوبات در منزل در سال ۱۴۰۱

میانگین: 3.7 - تعداد رای‌ها: 10

بسته بندی حبوبات در منزل به یکی از پر درآمدترین و پر سودترین مشاغل خانگی در سال 1401 تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که تمامی افراد حتی خانم‌های خانه دار بدون نیاز به تخصص خاص، می‌توانند از این روش درآمد مناسبی را به صورت ماهانه بدست آورند. حبوبات جزء پرمصرف‌ترین مواد غذایی در دنیا هستند که به دو شکل بسته بندی شده و فله در بازارها عرضه می‌شوند.

 

کار در منزل بسته بندی حبوبات

اکثر مردم تمایل دارند حبوبات را داخل بسته بندی‌هایی که با استاندارد کاملا مطابقت دارند خریداری نمایند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند از سلامت و مرغوبیت حبوبات مطمئن شوند. بنابراین در صورتی که شما بتوانید حبوبات را به صورت بهداشتی با کیفیت بالا بسته بندی نمایید، می‌توانید افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش را تجربه نمایید. برای آشنایی بیشتر با شغل بسته بندی حبوبات در منزل باما همراه باشید.

 

بسته بندی حبوبات در خانه

بسته بندی کالا در منزل به معنای قراردادن مواد خاصی در پاکت یا بسته بندی‌هایی است که باید آن‌ها را به نشانی مشتریان ارسال نمایید و یا باید برای فروش در ویترین مغازه‌ها قراردهید. بسته بندی حبوبات در منزل به یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مشاغل خانگی تبدیل شده است. این کار با استفاده از دستگاه‌های بسته بندی مخصوصی انجام می‌شوند که انجام این فرآیند را سریع‌تر کرده و بازدهی کار را بالاتر می‌برند. به همین دلیل این کار برای کسانی که نیاز به شغل دوم دارند و یا نیازمند انعطاف بالا در زمان کاری هستند، بهترین اتنخاب است.

 

دلایل محبوبیت بسته بندی حبوبات در خانه

  • تنوع زیاد در محصولات
  • سرمایه اولیه کم (برای راه اندازی این فعالیت نیاز به سرمایه گذاری زیادی نیست)
  • ریسک بسیار کم
  • نیازی به اجاره ملک ندارد. دستگاه بسته بندی خانگی طوری طراحی شده است که به راحتی در منزل، کارگاه‌های کوچک، مغازه و… قابل استفاده است
  • نیازی به تجهیزات گران قیمت ندارد
  • سود زیاد
  • ساعات کاری بدون محدودیت زمانی
  • بسته بندی حبوبات برای خانم‌های خانه داری که تمایل به کار در منزل دارند، شغل مناسبی است
بسته بندی حبوبات در منزل
بسته بندی حبوبات در منزل

این شغل سود بالایی داشته و سرمایه گذاری شما در این کار با ریسک بسیار کمی روبرو است. حبوبات یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی مورد استفاده در خانه‌های ایرانی است. به همین دلیل شما می‌توانید با بسته بندی مناسب و باکیفیت، فروش بالایی را برای خود به ارمغان بیاورید. بسیاری از دانشجویان و زنان خانه دار نیاز به کسب درآمد دارند؛ اما به دلیل مشغله‌های فراوان امکان کارکردن در خارج از خانه را ندارند. کار در منزل برای این افراد انتخاب بسیار مناسبی است.

بسته بندی حبوبات در منزل جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. به همین دلیل نزد افرادی که تمایل به کار در خانه دارند از محبوبیت بالایی برخودار است. برای شروع این کار ابتدا نیاز به گرفتن مجوز و تعدادی تجهیزات مخصوص است. پس از انجام موارد فوق، به راحتی می‌توانید در خانه کسب درآمد نمایید. به دلیل قیمت نسبتا پایین تجهیزات مورد استفاده در این کار، به سرمایه اولیه زیادی ندارید. همچنین به سرعت می‌توانید سود مناسبی از این کار بدست بیاورید.

 

تجهیزات مورد نیاز کارگاه بسته بندی حبوبات

شما برای شروع کار نیاز به دستگاه بسته بندی مناسب محصول مورد نظر خود، مواد اولیه بسته بندی مانند سلفون مخصوص حبوبات و در نهایت خرید مواد اولیه غذایی دارید. ابتدا مشخص کنید که دقیقا کدام یک از حبوبات را می‌خواهید بسته بندی نمایید؛ هر کدام از آن‌ها مانند عدس، انواع لوبیا، نخود، لپه و ماش نیاز به یک نوع بسته بندی خاص دارند.

با توجه به اینکه شما دقیقا در زمینه بسته بندی کدام یک از حبوبات می‌خواهید فعالیت نمایید باید دستگاه بسته بندی مناسب آن را خریداری نمایید. اگر نیاز به راهنمایی دارید باما در ارتباط باشید؛ همکاران ما در واحد فروش گروه صنعتگران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09031191789 تماس حاصل نمایید.

پس از خرید دستگاه بسته بندی مورد نظر، باید ظرف و مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی محصولات با استفاده از آن دستگاه را خریداری نمایید. برای مثال اگر دستگاه سیل خریداری نموده‌اید، باید ظرف پت یا شیشه‌ای مخصوص آن دستگاه را به همراه واشرهای مخصوص خریداری نمایید. با این کار شرایط را برای شروع بسته بندی محصولات خود آماده نموده و پس از خرید محصول مورد نظر به میزان لازم می‌توانید عملیات بسته بندی را آغاز نمایید.

 

دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟

اصلی‌ترین و مهمترین ابزاری که برای بسته بندی حبوبات در خانه نیاز دارید، دستگاه بسته بندی حبوبات است. دستگاه‌های بسته بندی در صنایع مختلفی کاربرند دارد. بسیاری از محصولاتی که ما خریداری می‌کنیم داخل بسته بندی‌هایی به دست ما می‌رسند که توسط همین دستگاه‌ها انجام شده‌اند. دستگاه بسته بندی حبوبات ابزاریست که با استفاده از آن می‌توانید انواع حبوبات مانند نخود، عدس، لوبیا و… را بسته بندی نمایید. این دستگاه‌ها بسته بندی مناسبی را برای محصولات فراهم می‌نمایند و باعث می‌شوند تا در رقابت با سایر محصولات، جایگاه خوبی را بدست بیاورند.

چه دستگاهی مناسب کار من است؟

پاسخ دادن به سوالات زیر برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین دستگاه بسته بندی را برای کار خود خریداری نمایید به شما کمک خواهد کرد:

  1. چه نوع بسته بندی مورد نظر شما است؟ بسته بندی به صورت وزنی، بسته بندی تک عددی یا بسته بندی تک نفره؟
  2. محصول مورد نظر خود را در چه ظرفی یا به چه شکلی می‌خواهید بسته بندی نمایید؟ داخل سلفون، داخل کیسه، کارتن، داخل قوطی (مثل پلاستیکی، فلزی، پت یا کاغذی)، داخل ظروف یکبار مصرف (مثل لیوان) و یا داخل کیسه‌های نایلونی؟
  3. چه میزان فضایی در منزل دارید؟
  4. روزانه چه میزان محصول می‌خواهید تولید نمایید؟

 

آشنایی با انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

در ادامه با دو مورد از بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های بسته بندی مناسب برای بسته بندی حبوبات در خانه آشنا می‌شویم:

دستگاه دوخت ریلی برای بسته بندی حبوبات
دستگاه دوخت ریلی برای بسته بندی حبوبات

دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی، دستگاهی است که برای دوخت انواع پلاستیک استفاده می‌شود و یکی از دستگاه‌های پرکاربرد و پرطرفدار صنعت بسته بندی است. این دستگاه با استفاده از حرارت عملیات دوخت را انجام می‌دهد و دمای آن از 0 تا 400 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. از دیگر مزیت‌های دستگاه دوخت ریلی می‌توان به هزینه پایین تعمیر و نگهداری و سرعت بالای آن اشاره نمود. این دستگاه در دو نوع دوخت ریلی افقی و دوخت ریلی عمودی در دسترس است. این دستگاه قابلیت اتصال به دستگاه تاریخ زن را نیز دارد.

دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی حبوبات
دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی حبوبات

دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی، عملیات ایجاد خلاء یا مکش و بسته بندی را به صورت همزمان انجام می‌دهد. دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی با خارج کردن هوای داخل بسته بندی، ماندگاری محصول را افزایش می‌دهد. این دستگاه‌ها به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می‌کنند، کاملا برای کسب و کارهای خانگی مناسب هستند. این دستگاه یکی از محبوب‌ترین انواع دستگاه‌های وکیوم بسته بندی است.

 

خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

برای خرید دستگاه بسته بندی مناسب، باید به موارد مختلفی توجه نماییم تا بتوانیم دستگاهی که مناسب محصول ما هست را تهیه نماییم. ابتدا باید در نظر داشته باشیم که دستگاهی که می خواهیم خریداری نماییم باید دستگاه بسته بندی خانگی باشد نه دستگاه بسته بندی صنعتی؛ همچنین برق مصرفی دستگاهی که خریداری می‌کنیم باید تک فاز باشد. میزان برق مصرفی آن نیز باید پایین باشد.

از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه نمایید ابعاد دستگاه است. با توجه به اینکه می‌خواهیم داخل منزل کار بسته بندی حبوبات را انجام دهیم، باید دستگاهی را خریداری نماییم که طول و ارتفاع مناسبی داشته باشد و بتوانیم آن را در محیط خانه قراردهیم. همچنین باید دستگاهی را خریداری نماییم که ضمانت و خدمات قبل و پس از فروش مناسبی داشته باشد.

با در نظر گرفتن توان مالی خود باید دستگاه دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک را خریداری نماییم. مسلماً کار کردن با دستگاه‌هایی که مکانیزم عملکرد آن‌ها به صورت اتوماتیک است، راحت‌تر هست؛ اما باید دقت داشته باشید که قیمت آن‌ها نیز بالاتر از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک و دستی است. اگر بودجه محدودی ندارید، پیشنهاد ما خرید دستگاه اتوماتیک است. به دلیل کارکرد راحت‌تر و تیراژ تولید محصول بالاتر. اما اگر بودجه کمی دارید، در ابتدای کار یک دستگاه دستی خریداری نمایید و پس از اینکه کارتان به سود دهی رسید، یک دستگاه بهتر با مکانیزم عملکرد اتوماتیک خریداری کنید.

بسته بندی حبوبات در خانه
بسته بندی حبوبات در خانه

سود بسته بندی حبوبات در خانه

برای اینکه بتوانید سود بدست آمده از این کار را محاسبه کنید، ابتدا باید هزینه‌های انجام شده را حساب نمایید. برای مثال هزینه خرید دستگاه بسته بندی، هزینه مواد اولیه بسته بندی، هزینه آب و برق مصرفی و هزینه خرید حبوبات. در کسب و کارهایی که با عنوان کار در منزل شناخته می‌شوند، هزینه‌ای بابت اجاره پرداخت نمی‌شود. به همین دلیل بخش قابل توجهی از سود شما برای خودتان باقی می‌ماند.

هرچه بتوانید بیشتر محصولاتتان را بفروشید، درآمد شما بیشتر خواهد بود. برای مثال اگر شما بتوانید در روز حدود 300 بسته بفروشید و به ازای هر بسته 1000 تومان سود خالص کسب کنید، می‌توانید ماهی 9 میلیون تومان سود بدست بیاورید. پیشنهاد می‌کنیم حتما راه کارهای بازاریابی را مطالعه نمایید و یا از یک بازاریاب حرفه‌ای در این زمینه مشاوره بگیرید تا بتوانید فروش محصولاتتان را بیشتر کنید.

 

مشکلات بسته بندی حبوبات

همه مشاغل در کنار سود و درآمدی که دارند یکسری مشکلاتی نیز به همراه دارند. کار بسته بندی حبوبات در منزل نیز مشکلات خاص خود را دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌نماییم:

  • قیمت‌های رقابتی
  • تنوع زیاد محصولات
  • نوسانات
  • قیمت مواد اولیه
  • مجوز بسته بندی حبوبات در خانه

 

کلام آخر

همانطور که گفته شد، بسته بندی حبوبات در منزل یکی از مشاغل خانگی با هزینه کم و امکان درآمد و سوددهی بالا است. همچنین این کار نیاز به اجاره مکان جداگانه ندارید و همچنین با محدودیت زمانی نیز مواجه نیستید. به همین دلیل می‌توان گفت این کار انتخابی مناسب برای بانوان خانه‌دار و یا دانشجویان است .برای موفقیت در این کار ابتدا باید یک بسته بندی با کیفیت ارائه نموده و بازاریابی مناسبی داشته باشید تا بتوانید به بیشترین میزان فروش دست پیدا کنید.

آنچه در این مقاله میخوانید

6 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران عزیز
    خیلی عالیه ممنون بابت راهنمایی‌هایی که کردید چون خیلی برای راه اندازی کار مفید هستند واقعا سپاس گذار هستم
    فقط بیزحمت قیمت دستگاه ها رو بهمون بگید ممنون میشم
    با تشکر

    1. سلام. سپاس فراوان از لطفتون.
      لطفا با شماره‌های ۰۹۰۳۱۱۹۱۷۸۹ و ۰۲۱۶۶۹۴۱۵۴۰ تماس حاصل نمایید تا هم از قیمت دقیق دستگاه‌ها اطلاع پیدا کنید و هم از مشاوره رایگان همکاران ما در واحد فروش صنعتگران بهره مند شوید.

    1. سلام وقت بخیر
      جهت توزیع محصولات خوراکی در سطح کشوری قطعا به مجوز های مربوط از سازمان غذا دارو نیاز هستش

  2. سلام
    برای شروع کار بسته بندی در منزل از چه محصولی شروع کنیم بهت ه و اینکه حداقل سرمایه برای شروع کار چقدر میباشد؟

    1. درود داود عزیز
      سوال شما خیلی کلی هستش پیشنهاد میکنیم بیشتر به ظرفیت ها و توان خودتون توجه داشته باشید و با توجه به موقعیت جغرافیایی و شناخت بازار اقدام به راه اندازی کسب و کار کنید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *