دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

المنت دستگاه دوخت پلاستیک

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 2

به طور کلی بیش از 80 درصد از دستگاه های دوخت پلاستیک دارای المنت دستگاه دوخت پلاستیک هستند. به وسیله گرم شدن این المن حرارتی، عمل بسته بندی و چسبیدن پلاستیک انجام می پذیرد. در واقع المنت مهم ترین و اساسی ترین بخش دستگاه دوخت به شمار می رود. اگر المنت به خوبی و به اندازه حرارت ایجاد کند، بسته بندی محصول و کالای شما نیز بی نقص صورت خواهد گرفت. کل عملکرد دقیق این دستگاه بر عهده المنت حرارتی می باشد. المنت دستگاه دوخت پلاستیک معمولا از جنس میله ای می باشد و با توجه به نوع دستگاه دوخت، دارای انواع متفاوتی است. بهتر است بدانید انواع گوناگون این نوع المنت ها در جنس پوشش های آن است. مس، استیل و تیتانیوم از انواع مختلف المنت های حرارتی می باشد.

المنت دستگاه دوخت

المنت دستگاه دوخت پلاستیکی و کلیه دستگاه های دوخت، ولتاژ متغیر دارند و در مدل های گوناگون یکسان نستند. این وسیله داخل این قبیل دستگاه ها قدرت تحمل جریان های الکتریکی بالایی دارند و به هیچ عنوان ذوب نخواهند شد. از دیگر ویژگی هایشان می توان به قدرت بالا در برابر ضربات و فشار و همچنین ایمنی مطلوب اشاره کرد.

آیا المنت دستگاه دوخت قابل تعویض است؟

خبر خوب این که المنت دستگاه های دوخت پلاستیکی قابل تعویض هستند. این المنت ها ممکن است پس از استفاده زیاد و در طول گذر زمان دچار سوختگی شوند که البته امری کاملا طبیعی است. در صورت خرابی المنت تنها کافیست آن را با یک المنت نو تعویض کنید.

این المنت دستگاه  حرارتی را می توان از تمام مراکز و فروشگاه هایی که دستگاه های دوخت را عرضه می کنند، خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به تعویض المنت دستگاه خود، از همان فروشگاهی که دستگاه را خریداری کرده اید، تهیه فرمایید.

المنت  دوخت پلاستیکی در صورت خرابی با هزینه بسیار بسیار کم قابل تعویض است. هنگام خرید این دستگاه یک یا 2 عدد المنت زاپاس نیز وجود دارد. به طور کلی دستگاه مقاوم و سخت کار و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه است.

همان طور که می دانید کار این قبیل دستگاه ها بسته بندی وابسته به درست کار کردن این المنت های حرارتی است. پس بهتر است هنگام خرید به نوع محصول دقت کنید.

قیمت دستگاه

همان طور که گفته شد، دستگاه های دوخت حرارتی دارای المنت های متفاوت هستند. کار این المنت ها تولید گرمای لازم برای چسبیدن پلاستیک و بسته مندی محصولات گوناگون است. حال اگر این المنت های حرارتی دچار نقص و مشکلی شوند که قادر به ایجاد گرمای مورد نظر نباشند، می بایست آن را یا تعویض یا تعمیر کنید. تعویض و تعمیر المنت های حرارتی زیر نظر متخصص انجام می گیرد.

برای کسب اطلاعات کافی و دقیق در مورد قیمت المنت می توانید با شماره های روی سایت تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصان مجموعه ی صنعتگران می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند تا بتوانید المنت مخصوص دستگاه خودتان را خریداری نمایید.

به جرات می توانیم ادعا کنیم که بهترین و به روزترین قیمت دستگاه ها و المنت های حرارتی را دارا هستیم. در صورت نیاز به 2 صورت آنلاین و حضوری می توانید از شرکت صنعتگران خرید کنید.

 

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی

این روزها دستگاه های دوخت پلاستیک جزِو بهترین و به صرفه ترین دستگاه های تولید داخلی برای مشاغل خانگی هستند. دستگاه های دوخت از رایج ترین دستگاه های بسته بندی محصولات و کالاهای گوناگون به شمار می رود که نسبت به وسعت این روزهای مشاغل خانگی و مغازه ها، با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

همان طور که می دانید، کار با این دستگاه ها بسیار راحت و بدون ذره ای خطر می باشد. شرکت های تولید کننده با توجه به نیاز مشاغل و مشتری ها، انواع و سایزهای متنوعی از دستگاه های دوخت پلاستیک را تولید کرده اند. شما نیز نسبت به کسب و کارتان می توانید از مجموعه صنعتگران به صورت آنلاین و حضوری خرید عالی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های روی سایت تماس بگیرید. همکاران و متخصصین ما می توانند به شما در خریدی بی نقص کمک شایانی کنند.

 

تفاوت و شباهات دستگاه دوخت پلاستیک ریلی و پدالی

در ابتدا بهتر است بدانید هر دو دستگاه دوخت ریلی و پدالی دارای میز کار کوچکی است. هر دو یک میزان فضا را اشغال می کنند. سایز و ابعاد دستگاه ها در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند اما به طور کلی دستگاه های دوخت پلاستیک ریلی و پدالی نیازمند فضایی 1 در 1 متری هستند.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی از دستگاه های اتوماتیک به شمار می رود. کاربرد آن پرس محصولات و بسته بندی دقیق و درست انواع کالاها و اجناس تولیدی می باشد. تفاوت دستگاه دوخت ریلی و پدالی در سرعت و مدل های متنوع دوخت است. ریلی بیشتر از پدالی سرعت دارد و نوع دوخت گوناگونی دارد.

از نظر قیمت، دستگاه دوخت پلاستیک پدالی ارزان تر از دستگاه دوخت پلاستیک ریلی می باشد. که این اختلاف قیمت به خاطر مواردی است که در بخش بالا توضیح دادیم. دستگاه دوخت ریلی که دارای شمارشگر و تاریخ زن است نسبت به موارد معمولی تر بیشتر است.

 

کلام آخر

اگر به دنبال دستگاه های صنعتی خانگی و شرکتی برای کسب و کار خانگی و بزرگ خود هستید، خانواده بزرگ صنعتگران می تواند، شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصول به همراه قیمت مناسب راهنمایی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های روی سایت تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را در خریدی درجه یک کمک کنند. به صورت پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *