دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

انواع پاکت بسته بندی

انواع پاکت بسته بندی

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 3

راه حل و روش های گوناگونی برای بسته بندی انواع محصولات و مواد غذایی موجود می باشد. بر اساس نیازهای مختلف، پاکت های بسته بندی نیز متفاوت می باشد. روزانه انسان به انواع پاکت های بسته بندی برای حمل محصولات خود نیازمند می باشند. به همین علت این محصول در انواع مختلف تولید می شود و روزانه بازار می شود.

اگر کمی توجه و اطلاعات داشته باشید می توانید متوجه این موضوع شوید که استفاده از پاکت های بسته بندی در دوران قدیم بسیار مرسوم بوده و رواج داشته است. پس می توان این نتیجه را گرفت که استفاده از پاکت یک روش سنتی بوده است. امروزه این محصول به علت داشتن مواد سلولزی ارگانیک دوست دار محیط زیست می باشد و باعث جلوگیری از اسیب رساندن به طبیعت و محیط زیست می شود.

همچنین یکی از مواردی که پاکت های بسته بندی را تبدیل به یک محصول محبوب کرده است این می باشد که از زیبایی خاصی بهره مند می باشند به همین علت باعث جلوه دادن منحصر به فرد به محیط، ویترین و قفسه های مکان های مختلف شود. از این مکان ها می توان به فروشگاه ها اشاره کرد.
مجموعه ی صنعت گران مدت هاست که در زمینه ی تولید انواع پاکت های بسته بندی در سایز، اندازه و طرح سفارشی مشغول به فعالیت می باشد.

انواع پاکت بسته بندی

انواع پاکت های بسته بندی

انواع زیادی از پاکت های بسته بندی در طرح و اندازذ ده های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این پاکت ها که در زندگی روزمره ی انسان کاربرد بسیار دارند، دارای ویژگی های مختلفی می باشند. می توان پاکت های بسته بندی را به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:
پاکت های بسته بندی بغل کاست
پاکت های بسته بندی سه طرف چسب
پاکت های بسته بندی ایستاده

پاکت های بغل کاست

پاکت های بغل کاست به خاطر ویژگی هایی که دارد، جزو پرفروش ترین پاکت ها محسوب می شوند. از مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار می رود، کاغذ کرافت می باشد. زیرا این کاغذ نسبت به دیگر کاغذهای موجود، از استحکام بیش تری برخوردار می باشد. پاکت های بغل کاست به علت مقاومتی که دارند، می توانند نگهدار حجم و وزن بالایی از محصولات انتخابی شما باشد. هم چنین این نوع از پاکت های بسته بندی دارای ظاهر زیبایی نیز هستند. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت چاپ کردن طرح بر روی این نوع از پاکت های بسته بندی وجود دارد.

می تواند با توانایی ایستایی که دارد در قفسه و یا ویترین فروشگاه ها قرار بگیرد و نظر و توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کند.

این پاکت بسته بندی به خاطر مواد اولیه به کار رفته در آن دوست دار و یا طرفدار محیط زیست می باشد.

کاربردهای پاکت بسته بندی بغل کاست

می توان از این دوست دار محیط زیست برای بسته بندی شیرینی و شکلات های مختلف، آجیل و خشکبار، قند و شکر، قهوه و چای، انواع غذاهای آماده، انواع میوه های خشک، خیارشور و زیتون، سبزی خشک و… استفاده کرد.

پاکت سه طرف چسب

پاکت سه طرف چسب که از انواع پاکت بسته بندی می باشد، جزو پاکت های بادوام در بازار به حساب می آید. از ویزگی های مثبت این پاکت بسته بندی می توان به این مورد اشاره کرد که اشغال کننده ی حجم کمی می باشد به طوری که می توان آن را به سهولت در جیب جای کرد. از پاکت سه طرف چسب می توان برای بسته بندی محصولاتی زیر بهره برد:

انواع مختلف نان ها، چای و قهوه، شکر و نمک، مواد آرایشی و بهداشتی، غذای حیوانات مختلف، انواع میوه های خشک شده، کودها و مواد شیمیایی و …

پاکت های بسته بندی ایستاده

از عمده و اصلی ترین استفاده از پاکت های بسته بندی ایستاده، به نمایش گذاشتن محصولات مختلف در قفسه و یا ویترین مغازه ها می باشد. علت امر این می باشد که می تواند زیبایی و نمای خاصی را به ویترین ها ببخشد. این نمای خاص منجر به افزایش مشتری خواهد شد. برای راحتی که با این نوع از پاکت بسته بندی می توان به آن زیپ یا گره وصل کرد. این پاکت ها بسیار محکم می باشند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. از این پاکت ها در موارد زیر استفاده می شود:
بسته بندی انواع نان ها
استفاده برای بسته بندی کردن پودرهایی که برای درست کردن نان و یا کیک استفاده می شود.
نگهداری مواد آرایشی و بهداشتی
میوه های خشک شده
انواع کودها و مواد شیمیایی
سبزیجات و برنج
غلات و…

پاکت های بسته بندی

تولید انواع پاکت بسته بندی صنعت گران:

صنعت گران در زمینه ی تولید پاکت های بسته بندی توانسته است به موفقیت بالایی دست بیابد و موفق بوده است تا بخشی از نیازهای جامعه و افراد را در زمینه ی استفاده از انواع پاکت های بسته بندی برآورده کند و این محصول را به صورت عمده و در اندازه زیاد برای مکان های بزرگ که به این پاکت ها احتیاج دارند، تولید می کند. همچنین متقاضیان عزیز و خریداران گرامی می توانند پاکت های بسته بندی ذکر شده ار در سایز و اندازه ی دلخواه خود سفارش دهند.

همچنین مجموعه ی تولیدی ما طرح های پیشنهادی شما عزیزان را بر روی این پاکت های بسته بندی به اجرا در می آورد. هر نوع درخواست طرح سفارشی به منظور پیاده کردن بر روی پاکت ها، امکان پذیر می باشد. همچین صنعت گران قابلیت تولید پاکت های بسته بندی را در تعداد و اندازه های بسیار بالا دارد. تمامی پاکت های تولید شده توسط این مجموعه بزرگ، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند. تمامی پاکت های بسته بندی تولید شده از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند که می توانند تحمل وزن های بالا را داشته باشند.

فروش پاکت های بسته بندی صنعتگران

پاکت های بسته بندی را با بهترین کیفیت می توانید از از صنعت گران تهیه کنید. شرکت ما ارائه دهنده ی این محصول به مکان های مختلف از جمله فروشگاه های بسیار بزرگ می باشد. شما عزیزان با مراجعه به سایت ما می توانید تمامی آنچه را که نیاز است درباره ی انواع پاکت های بسته بندی بدانید، در بخش اطلاعات مربوطه بخوانید و سپس پس از تصمیم گیری بر استفاده از این محصول، سفارش خود را نهایی کنید. سفارش مورد نظر شما با سایز و طراحی دلخواه در سریع ترین زمان ممکن توسط گروه مجرب حمل و نقل به دستتان در هر کجا که هستید، خواهد رسید.

بسته بندی کردن

قیمت پاکت های بسته بندی صنعتگران

در محصولات صنعت گران یک ویژگی منحصر به فردی وجود دارد. قیمت تمامی محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا با کیفیت بالایی که محصولات این مجموعه داراست، هزینه ی آن بسیار معقول و مطلوب باشد. همچنین قیمت انواع پاکت های بسته بندی با توجه به سایز، اندازه و طرح و نوع آن با یکدیگر متفاوت می باشند. از تمامی قیمت ها می توانید با انجام تماس تلفنی با مشاورین مربوطه، از طریق ارتباط با ما اطلاع پیدا کنید و در صورت بروز هر گونه سوال با این فراد حرفه ای و مجرب در میان بگذارید. سایت ماهمیشه سعی در اولویت قرار دادن مشتری های خود دارد. به همین علت کیفیت بالا و هزینه ی پایین را در هدف اصلی خود قرار داشته است.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *