دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

دستگاه شرینگ با سشوار صنعتی

سشوار صنعتی چیست و چطور برای شیرینگ از آن استفاده می شود؟

لطفا رای بدهید

دستگاه های صنعتی امروزه از اهمیت بالایی در حوزه کسب و کار برخوردار می باشند. در صنعت، دستگاه های متفاوتی برای اقدامات صنعتی وجود دارد، سشوار صنعتی یکی از این دستگاه ها می باشد.

کارایی متعددی از سشوار صنعتی در صنعت به چشم می خورد.

این دستگاه صنعتی، کاربردهای فراوانی را دارد.

 شاید در زمانی که این سشوارها ساخته می شدند، کارایی که امروزه از آن ها مورد توجه قرار گرفته، به هیچ وجه مطرح نبود.

 به طور مثال شاید کمتر کسی فکر می کرد که از سشوار صنعتی بتوان در شیرینگ استفاده نمود. اما امروزه این کاربرد در صنعت به چشم می خورد .

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر درمورد خرید سشوار دارین این صفحه خیلی بهتون کمک می کنه => سشوار صنعتی

مقدمه ای درباره سشوار

پس می‌ توان گفت که کارایی منحصر به فرد سشوار صنعتی در بخش‌ های مختلف از جمله صنعت دسته بندی باعث فروش بالای آن شده است. نکات متفاوتی در مورد انواع سشوار دستی موجود می باشد.

 لذا ما در این متن قصد داریم تا با بررسی یک سری از نکات، این سشوارها را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه توضیحاتی در مورد این سشوار و کاربردهایی که دارد را ارائه خواهیم داد. همچنین نکاتی که در مورد چگونگی خرید و شناسایی بهترین نمونه های سشوار موجود می باشد،.را بازگو خواهیم کرد.

 ممکن است سشوار صنعتی شما در یک بازه زمانی دچار خرابی شود. لذا ما اطلاعاتی را در مورد چگونگی تعمیرو خدمات مربوط به آن ارائه خواهیم داد. در مورد کاربرد سشوار صنعتی در شیرینگ دستی، اطلاعات درستی را به شما ارائه خواهیم داد.

سشوار صنعتی چیست؟

در ابتدا خوب است که سشوار صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم. بعضی از افراد تصور می کنند که مکانیزم سشوار های صنعتی پیچیده است. اما در این مورد باید گفت که سشوار های صنعتی در مقایسه با سشوار های آرایشی مکانیزمی یکسان دارند. هر دو باد گرم تولید می نمایند. اما تفاوت اساسی آن ها در درجه حرارتی است که ایجاد می کنند.

 جالب است که بدانید انواع سشوار های صنعتی بین ۵۰ درجه سانتیگراد تا ۷۰۰ درجه گرما تولید می ‌کنند.

سشوار های صنعتی دو قسمت مختلف را دارند. قسمت اصلی که به تولید گرما می پردازد، المنت آن می باشد و قسمت ثانویه برای استخراج گرمای حاصل از المنت، موتور آن است.

 جالب است که بدانید سشوار صنعتی درجه دمایی متغیری دارد. یعنی شما می توانید با دست کاری درجه آن دمای مورد نظر را دریافت نمایید. سشوار صنعتی کارایی متفاوتی را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

سشوار صنعتی
سشوار صنعتی

کاربردهای سشوار

همانطور که بارها در متون بالا به آن اشاره شد، سشوارهای صنعتی کاربرد های فراوانی را در صنعت دارند. از کاربردهای سشوار صنعتی، می ‌توان به گرم کردن انواع مواد پلاستیکی اشاره کرد. به طور مثال از کارایی این سشوارها می توان به خم کردن لوله های پلاستیکی اشاره کرد.

لحیم کاری را می ‌توان با این سشوارها مورد توجه قرار داد. بعضی از اوقات در صافکاری ماشین، از سشوار صنعتی استفاده می کنند. اما یکی از بخش ‌های اساسی سشوارهای صنعتی، شیرینگ ‌کردن به صورت دستی می باشد. شیرینگ دستی بسیار مورد توجه مشاغل خاص صنعتی می باشد. استفاده از سشوارها در این امر جالب توجه بوده و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

 از دیگر کاربردهای سشوار صنعتی، می‌ توان به باز کردن روکش های مواد مختلف، دودی کردن شیشه ها، نرم کردن لوله ها، چسباندن انواع طلق، برداشتن چسب از روی قسمت های مختلف و… اشاره کرد. شما می توانید این کارها را با توجه به کارایی بالای سشوار صنعتی به راحتی انجام دهید. همانطور که می بینید سشوار صنعتی کاربردهای فراوانی را دارند. با توجه به این کاربردها خرید آن می ‌تواند جذاب به نظر آید.

چگونگی خرید بهترین سشوار

نکته بعدی در مورد چگونگی خرید سشوارهای صنعتی می باشد. افرادی که قصد خرید بهترین سشوار صنعتی را دارند، باید یک سری از پارامترها را در نظر بگیرند. پارامتر اول هدفی است که پشت خرید سشوار نهفته شده است. به طور مثال استفاده از سشوار صنعتی برای خم کردن لوله های پلاستیکی با استفاده از همین دستگاه برای شیرینگ دستی متفاوت است.

لذا افراد با توجه به تعیین هدف خود، پارامتر هایی مانند نوع موتور و قدرت المنت آن را در نظر می گیرند. سعی کنید در زمان خرید سشواری را انتخاب نمایید که درجه حرارت متغیری داشته باشد. بسیاری از سشوارها دارای دکمه تنظیم دمایی می باشند. این موضوع باعث می شود تا شما از سشوارهای صنعتی در بخش های مختلف استفاده نمایید.

 سعی کنید برندی را که قصد خرید از آن را دارید به بهترین نحو ممکن انتخاب نمایید. در این مورد می توانید از مشاوران و متخصصان استفاده نمایید. لازم به ذکر است که محصولات مختلفی با کارایی های متفاوت در سایت ما موجود می باشد. شما می توانید با مراجعه به قسمت دستگاه های بسته بندی، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

سشوار-صنعتی
سشوار صنعتی

در صورت خرابی سشوار صنعتی چه کنیم؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌ آید، این است که در صورت خرابی این دستگاه چه اقدامی باید انجام داد؟ در این مورد باید گفت که به وجود آمدن عیوب مختلف برای سشوار صنعتی، امری اجتناب ناپذیر است. حال برای تعمیر و نگهداری این سشوارها چه باید کرد؟

 در این مورد می توان گفت که سشوارهای صنعتی را به راحتی می توان تعمیر نمود. قطعات و لوازم آن ها به راحتی یافت می شود. المنت هایی که در این سشوارها به کار رفته، به همراه موتورهای آن ها قابل تعویض می باشد. چنانچه منوی بالای سایت را مشاهده نمایید، تمامی قطعات و لوازم یدکی این سشوارها موحود می باشد.

لذا از طرف گروه صنعتگران، در زمینه تعمیر لوازم بسته بندی، خدماتی به شما ارائه می شود. سعی کنید در زمان وجود عیوب مختلف برای سشوار صنعتی آن را به افراد خبره برای تعمیر بسپارید. گفتنی است عیوب به وجود آمده پارامترهای مختلفی دارد، که جزو بحث اصلی ما نمی باشد.

آیا از شیرینگ یا همان بسته بندی چیزی می دانید؟

با توجه به اینکه این سشوارها در شیرینگ کاربرد فوق‌ العاده‌ای دارد، قصد داریم تا نکاتی را در مورد شیرینگ ارائه دهیم. همانطور که می دانید شیرینگ یعنی بسته بندی انواع کالاها با روش هایی متفاوت؛ به طور مثال بسته بندی در زمینه های تجهیزات پزشکی، بسته بندی مواد شیمیایی، انواع مواد غذایی، محصولات فله ای و دارویی صورت می گیرد. اما اینکه از چه دستگاه هایی برای شیرینگ استفاده نماییم، سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.

 در کارخانجات بزرگ برای شیرینگ از دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می کنند.

اگر دوست دارید با سایر روش های شیرینگ آشنا شوید تو این صفحه ویدئوهاش در دسترستونه : صنعتگران

افرادی که قصد دارند، نسبت به شیرینگ های کم حجم و معمولی اقدام نمایند، می توانند از دستگاه های ساده تر، مانند سشوار های صنعتی استفاده کنند. شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش آید که این سشوار برای شیرینگ دستی کافی می باشد؟

در این مورد باید گفت که خیر؛ در کنار این سشوارهای صنعتی از دستگاه دوخت و برش نیز استفاده می شود. در کل می توان گفت که کارایی این دستگاه برای شیرینگ در حجم کم موجود می باشد. لذا افراد می ‌توانند از دستگاه های مختلفی به خصوص سشوارهای صنعتی در این امر استفاده نمایند.

دستگاه-دوخت-و-سشوار-صنعتی
سشوار صنعتی
نکات مرتبط با سشوار در شیرینگ دستی

همانطور که در پاراگراف بالا به آن اشاره شد، شیرینگ در صنعت بسیار مهم می باشد. حال خوب است که به کاربرد سشوار صنعتی برای بسته بندی به صورت ویژه بپردازیم. خواه ‌نا خواه، در زمینه سشوار صنعتی  و انواع دستگاه های مشابه مقایسه هایی صورت می گیرد. بسیاری از افراد این سشوار ها را با دستگاه های بزرگ صنعتی مورد مقایسه قرار می دهند.

کارایی آن ها در مقابل دستگاه های بزرگی که در کارخانه ها استفاده می شود، قابل مقایسه نیست. اما یک سری از ویژگی‌ های منحصر به فرد باعث محبوبیت آن شده است. با استفاده از انواع سشوار های دستی می‌ توان کالاها را با بسته بندی های کوچک به راحتی بسته بندی کرد. شما می توانید با هزینه ای کم، یک دستگاه بسته بندی کوچک را در محیط خود داشته باشید.

 به طور مثال یک عطاری برای بسته بندی اجناس خود درپکیج های مختلف، به یک دستگاه بسته بندی نیاز دارد. در اینجا این سشوار برای او کاربرد ویژه ای دارد. حال کمی جلوتر می ‌رویم و می ‌بینیم که این دستگاه در محیط های حساس تر هم استفاده دارد. لذا در یک شرکت موبایل فروشی برای بسته بندی کارتون های موبایل، از این سشوارها استفاده می نمایند.

 پس می ‌توان گفت که این کالاها در صنعت کاربرد بسیاری دارند. در کل می توان گفت که از سشوارهای صنعتی برای بسته بندی قطعات صنعتی، جعبه های کوچک و… می توان استفاده کرد.

استفاده از سشوار در شیرینگ دستی

سوال بعدی در ارتباط با سشوار صنعتی، کارایی این سشوار ها در شیرینگ دستی می باشد. در این مورد سوال پیش می آید که آیا شیرینگ دستی با سشوار صنعتی آسان است؟ در این مورد باید گفت که تقریباٌ بله؛ شیرینگ دستی راحت ترین روش برای بسته بندی می باشد.

زمانی که شما بخواهید بسته بندی را با دستگاه های بزرگ انجام دهید، مطمئناً باید اقدامات خاصی را صورت دهید. اما این سشوارها به راحتی در دسترس شما قرار گرفته و با قرار دادن آن بر روی محصول، می توانید بسته بندی را انجام دهید. لازم به ذکر است که سشوار صنعتی انعطاف بالایی دارد. شما در هر کجا که بخواهید، می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

 در کوچکترین فضا قابل استفاده می باشد و هیچ گونه محدودیتی ندارد. البته توجه داشته باشید تنها نقطه ضعف سشوارهای صنعتی این است که با آن نمی توان بسته بندی های پر حجم را انجام داد؛ لذا ممکن است این دستگاه معیوب شود. با توجه به مزایایی که این دستگاه دارد، توصیه ما این است که در صورت نیاز، برای خرید این سشوارها شک نکنید.

بسته-بندی
سشوار صنعتی

قیمت سشوار صنعتی

سوال بعدی که در مورد سشوار صنعتی به وجود می ‌آید، این است که قیمت سشوار در مقابل کارایی که دارد و در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه به چه صورت می باشد؟

 در مورد قیمت سشوار صنعتی یک سری از نکات موجود می باشد. شما تصور کنید که قصد خرید یک دستگاه شیرینگ را دارید. مطمئناً این دستگاه تنها برای شیرینگ استفاده می شود و کاربرد دیگری ندارد.

معمولاً این دستگاه شیرینگ که نمونه های آن ها در سایت موجود است، قیمتی در حدود ۵ الی ۸ میلیون تومان دارند. اما شما می توانید دستگاه سشوار صنعتی را با مبلغی زیر یک میلیون تومان خریداری نمایید..

 توصیه ما این است که با انتخاب بهترین نمونه های سشوار صنعتی کارایی مناسبی دریافت نمایید. لذا قیمت سشوار صنعتی با توجه به نوع برند سازنده این سشوار به همراه قدرت و کیفیتی که در ساخت آن به کار رفته است، متفاوت می باشد. هر چقدر که قیمت سشوارها بالاتر برود، مطمئناً کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود.

در پایان می ‌توان به این نتیجه رسید که دستگاه سشوار صنعتی کاربردهای فراوانی دارد. لذا کاربردهای سشوار صنعتی به گونه ای می باشد که افراد فعال در حوزه صنعت را مجاب به خرید یکی از این سشوارها می ‌کند. در بعضی اوقات افراد نیازی به خرید این دستگاه ندارند. اما با توجه به کارایی بسیار مناسبی که دارد، آن را خریداری کرده و برای مواقع لزوم به صورت استندبای در محیط صنعتی خود قرار می دهند.

 توصیه ما این است در زمان خرید به نکات گفته شده در متن توجه ویژه شود. گروه صنعتگران می تواند مشاوره های لازم را در زمینه خرید سشوار صنعتی به شما ارائه دهد.

شیرینگ-با-سشوار-صنعتی
سشوار صنعتی

آنچه در این مقاله میخوانید

5 پاسخ

  1. عرض سلام برای بسته بندی محصولی مکعب مستطیل در حد و اندازه جعبه کفش و جنس مقوایی که تعداد ۱۲ عدد از آنرا در دوردیف ۶تایی بخواهیم بسته بندی و شیرینگ کنیم با توجه به تجربه شما آیا میتوان از سشوار صنعتی استفاده کرد یا خیر چون پایین بودن هزینه برام حائز اهمییت هستش ممنون خواهم شد اگر راهنمایی بفرمایید

    1. سلام رضا عزیز
      توجه داشته باشید که سیستم شرینک دستی (سشوار) معمولا برای بسته های کوچک بصورت تکی و تیراژ پایین مورد استفاده قرار میگیرد
      برای بسته بندی و شرینک در ابعاد بزرگ یا باکس های چند تایی بسیار مشکل هستش استفاده از این سیستم ولی اگر تیراژ پایین باشد به قولی میتوان کجدار مریز باهاش کار کرد
      ولی سیستم مطمئنی برای اینکار نیست
      دستگاه های تونلی رو به شما پیشنهاد میکنیم قربان
      شاد و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *