دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

بسته بندی خلاقانه ماکارونی

بسته بندی خلاقانه اسپاگتی

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 1

بسته بندی مواد غذایی به خصوص بسته بندی خلاقانه اسپاگتی، نوشیدنی ها و سایر خوراکی های پر مصرف اهمیت دارد، حال باید ببینیم چرا؟ اسپاگتی یا ماکارونی از مواد غذایی پر مصرف می باشد که مورد علاقه ی کودکان و حتی بزرگسالان است. این غذا از ایتالیا به سایر کشورها معرفی شده و هم اکنون به صورت گسترده توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان تهیه و طبخ می شود.

ماکارونی در دسته ی مواد غذایی خشک می باشد و شکل بسته بندی مواد غذایی خشک، علاوه بر اینکه باید بتواند محصول را از رطوبت و عوامل خارجی و بیماری زا حفظ کند، باید بتواند نظر مشتری را در قفسه های فروشگاهی به خود جلب کند.

در این بخش قصد داریم چند مورد از بسته بندی خلاقانه اسپاگتی را برای شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید:

چند نوع از بسته بندی خلاقانه اسپاگتی

شهر نیویورک:

این بسته بندی جالب و عجیب رو یک دانشجویی انگلیسی به عنوان پروژه ی درسی خودش انجام داده.اون گفته که پروژه ی آخر سالمون این بود که یک بسته بندی خلاقانه رو برای یکی از محصولات که بسته بندی آن ها سخته مثل تخم مرغ ، یک شاخه گل رز ، سنگ مرمر و یا اسپاگتی انجام بدیم که من بسته بندی اسپاگتی رو انتخاب کردم و طرح روش رو یک برج قرار دادم و اسمش رو NYC یعنی همون New York City گذاشتم.

 

بسته بندی خلاقانه اسپاگتی

سرآشپز ماهر:

این نام یکی دیگر از انواع بسته بندی خلاقانه اسپاگتی است که توسط شرکت ایتالیایی Pietro Gala عرضه می شود، در این بسته بندی یک جعبه در نظر گرفته شده که بر روی آن تصویر یک سرآشپز سنتی ایتالیایی طراحی شده است و روپوش آن به صورت شفاف است که اشکال مختلف ماکارونی درون جعبه را نشان می دهد. 

 

بسته بندی خلاقانه اسپاگتی

مو در باد

این نام یکی دیگر از انواع بسته بندی خلاقانه پاستا می باشد که توسط Nikita طراح روسی اجرا شده است.

او برای طراحی این بسته بندی از موهای زنان تقلید کرده است. یعنی سه نوع از مو: صاف، مجعد و فرفری. هر نوع پاستا می تواند یک سبکی از مو باشد که در پشت تلق بسته بندی و درست جایی که موها روی بسته طراحی شده، نمایان هستند.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *