دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

تفلون نسوز

تفلون نسوز دستگاه دوخت چیست؟

لطفا رای بدهید

تفلون نسوز دستگاه دوخت، معمولاً از نخ های تفلون تهیه شده است؛ که به صورت خالص در نوار های منعطف در یک سطح مقطع مربع شکل قرار می گیرند. به طور کلی تفلون نسوز، به عنوان آب بند در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. معمولاً تفلون خالص به رنگ سفید و طبیعی در بازار موجود می باشد. تفلون دارای ضریب سایش خاصی می باشد که در بین تمام پلیمر ها متفاوت است.تفلون، معمولاً برای ساخت وسایلی استفاده می‌شود که وجود هیچ گونه روانکاری در آن ها دیده نمی شود.

تفلون نسوز دستگاه دوخت

کاربرد تفلون نسوز دستگاه دوخت

تفلون نسوز دستگاه دوخت، در صنایع مختلف برای ساخت سانتریفیوژها، لوله ها، میکسرها، صنایع برق، تولید پمپ ها و همچنین شیرآلات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد تفلون و ظروف تفلون از سال ۱۹۳۸ شروع شده و تاریخچه ی آن به آمریکا بر می گردد. این نوع پلیمر به صورتی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها و بازها دارد.

انواع تفلون

تفلون، انواع مختلفی دارد و به علت وجود این انواع مختلف، کاربردهای متنوعی نیز دارد.تفلون نسوز، مثل نوار تفلون چسب دار، ورق تفلون نسوز، ورق پلی آمید، میلگرد پلی آمید، میلگرد پلی یورتان، شیلنگ تفلون نسوز، ورق پلی یورتان، میلگرد تفلون، نوار فایبر فلون و پارچه فایبر فلون میباشند؛ اما از انواع تفلون می‌توان به تفلون گرافیت، تفلون روغنی، تفلون فایبرگلاس و تفلون رمی اشاره نمود.

پلاستیک تفلون

پلاستیک تفلون، به طور کلی از اتمهای فلور تشکیل شده است. این پلیمر، در برابر اسید و باز همان طور که گفته شد، مقاومت بالایی دارد؛ شرکت دوپوینت آمریکا مخترع این نوع پلیمر است. یکی از مزیت‌های این مواد پلیمری،آن است که اصطکاک بسیار پایینی دارند.

فرمول تفلون نسوز دستگاه دوخت

به طور کلی،به این دلیل که تفلونیک ماده  شیمیایی و در واقع یک نوع پلیمر است، از این رو دارای فرمول شیمیایی میباشد. این فرمول شیمیایی، ترکیب سازنده تفلون است؛ که به این ترتیب است: پلی تترا فلورو اتیلن. فلوئورو پلیمر، به صورت مصنوعی یا سنتتیک  است که از تترا فلورو اتیلن منشأ گرفته است و کاربردهای فراوانی دارد. نام تجاری این ماده شیمیایی و پلیمری،تفلون می‌باشد که به کمپانیchemours تعلق دارد. کمپانی نام برده شده یکی از کمپانی های بسیار بزرگ در صنعت شیمیایی آمریکا است که اختصاص به تفلون و ظروف تفلون دارد.

تفلون نسوز

تفلون نسوز دستگاه بسته بندی و دستگاه دوخت

تفلون نسوز دستگاه دوخت، از فک های حرارتی تهیه شده است که در سایزهای ۲۵ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ موجود است. دستگاه دوخت، معمولاً فک های حرارتی دارد؛ دارای عرض ۱۵ میلیمتر میباشد؛ روکش تفلونآن از جنس چدن است و باعث میشود که دستگاه  ایستایی بهتری داشته باشد‌. المنت هایی که در این دستگاه به کار برده شده، کاملاً متناسب با دوخت زدن نایلون و نایلکس است که عمر بالایی دارد.تفلون دستگاه بسته بندی، از بهترین قطعات و توسط بهترین صنعتگران تهیه شده است. شما می توانید خرید تفلون های مختلف را با بهترین کیفیت از ما بخواهید و سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. از طریق ارتباط با ما نیز می توانید با کارشناس های مربوطه تماس حاصل نمایید.

 

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *