دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

سلفون کش رستورانی

دستگاه سلفون کش رستورانی

لطفا رای بدهید

یکی از مهم ترین دستگاه های موجود در رستوران ها، کافه ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها، دستگاه سلفون کش رستورانی است. به وسیله آن می توان تمامی مواد غذایی و خوراک ها را چه در هنگام سرو کردن برای مشتری و چه برای ارسال آن ها به درب منزل مشتری، تمیز و سالم و به دور از هر گونه میکروب و آلودگی حفظ کرد. در واقع سلفون کشی کردن غذاهای آماده، دسر و پیش غذا در رستوران ها، از موارد ضروری کار به شمار می رود. هر کسی که رستوران دارد و یا قصد راه اندازی کترینگ دارد می بایست دستگاه سلفون کش رستورانی را نیز در لیست خرید خود داشته باشد.

سلفون کش رستورانی

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد کارایی و ویژگی های این دستگاه کاربردی اطلاعات مفید و جالبی را در اختیارتان قرار دهیم. آیا دستگاه سلفون کش رستورانی تنها در رستوران ها کاربرد دارد؟ چگونه و از کجا دسستگاه سلفون کش بخریم؟ برای پاسخ به تمامی این پرسش ها، این مقاله را دنبال کنید.

دستگاه سلفون کش رستورانی چیست؟

سلفون کش رستورانی برای بسته بندی انواع غذاها و مواد غذایی خام و پخته استفاده می شود. به وسیله دستگاه سلفون کش می توانید تمامی مواد غذایی موجود در رستوران را سلفون کشی کرده و از ورود میکروب و ذرات نا سالم به غذاها جلوگیری کنید. بهترین ویژگی این دستگاه در این است که می توان برای تمامی مواد خام و غذاهای درست شده در رستوران استفاده کرد. در هر دو صورت بهترین و بهداشتی ترین روش برای بسته بندی در رستوران است.

کاربرد دستگاه سلفون کش رستورانی

تا به این جا مقالات زیادی در مورد کاربرد انواع دستگاه های سلفون کش برایتان نوشتیم. در واقع همگی آن ها برای یک هدف خاص و مشترک تولید شده اند. تمامی دستگاه های بسته بندی به منظور حفظ سلامت، بهداشت و شادابی مواد غذایی خام و پخته استفاده می شود. کاربرد دستگاه سلفون کش رستورانی نیز به همین ترتیب است.

غذا، دسر، نوشیدنی و پیش غذایی که از رستوران ها سفارش می دهید، با دستگاه های سلفون پیچ حسابی بسته بندی می شوند. پس از تحویل سفارش ها به پیک های موتوری درون مخزن مخصوص بر روی موتور قرار می گیرد. تمامی مراحل از تولید در رستوران تا زمانی که به دست شما عزیزان در منزل و یا محل کارتان برسد با رعایت استانداردهای بهداشتی همراه بوده و جای نگرانی نیست. پس اولین و مهم ترین کاربرد دستگاه بسته بندی رستورانی، برای ارسال غذاها به دست مشتری ها می باشد.

سلفون کش رستورانی

دومین کاربرد آن برای مواد غذایی خام مانند: گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، حبوبات، دسرها، ماست، کاهو، شیر و … می باشد. مواد غذایی که قرار است شب تا صبح در یخچال های بزرگ رستوران بماند می بایست برای تازگی و سالم ماندن آن ها، همچنین جلوگیری از ورود هر گونه میکروب و پلاسیدگی به خوبی سلفون کشی شوند. بسته بندی موارد ذکر شده به راحتی با دستگاه سلفون کش رستورانی انجام می شود.

انواع دستگاه استرچ کش رستورانی

دو نوع دستگاه سلفون کش رستورانی در بازار هستند که هر دو بسیار کاربری می باشند. اولی دستگاه سلفون کش دستی و دومی دستگاه سلفون کش اتوماتیک. همان طور که از نام آن ها مشخص است یکی با دخالت دست و دیگری بدون دخالت دست، تمامی مواد غذایی و خوراک ها را بسته بندی می کند. از نظر کیفیت هر دو دقیقا به یک شکل هستند اما کار با دستگاه بسته بندی اتوماتیک به مراتب بسیار راحت تر از کار با دستگاه دستی می باشد.

به شما خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم برای رستوران، کترینگ، فست فود و کافه ها بهتر است از نمونه ی اتوماتیک خریداری کنید. علت این پیشنهاد در این است که چون تعداد بسته بندی با سلفون و سفارش ها بسیار بیشتر از یک آشپزخانه خانگی در آپارتمان است. با دستگاه اتوماتیک سرعت بسته بندی بسیار بالا رفته و میزان رضایت مشتری نیز به طبع زیادتر است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با دستگاه سلفون کش صنعتی و انواع آن

قیمت دستگاه بسته بندی سلفون کشی

قیمت دستگاه های بسته بندی، دستی، اتوماتیک، صنعتی و خانگی همگی بستگی به جنس و کیفیت آن دارد. قطعا اختلاف قیمت قابل توجهی در بین دستگاه های سلفون کش دستی و اتوماتیک وجود دارد. از این رو با توجه به متغیر بودن قیمت ها بهتر است برای استعلام قیمت دقیق دستگاه مورد نظرتان با شماره های روی سایت تماس بگیرید.

سلفون کش رستورانی

تمامی کارشناسان ما در مجموعه ی صنعتگران می توانند شما را نسبت به نیازتان به بهترین شکل راهنمایی کنند. شایان ذکر است که خدمات پس از فروش این مجموعه در طی این سال ها زبان زد مشتری های عزیزمان می باشد. اگر به دنبال خریدی راحت، به صرفه و با خدمات عالی و درجه یک هستید حتما با ما تماس بگیرید. و در آخر بهتر است بدانید که این مجموعه به تمامی شهر های ایران ارسال دارد.

ویژگی های دستگاه بسته بندی استرچ کش

دستگاه بسته بندی استرچ کش، دستگاهی است که به نظم بخشیدن و بهداشت انواع رستوران ها و کترینگ ها کمک می کند. بودن آن در لوازم و تجهیزات فست فود و آشپزخانه های بزرگ صنعتی از موارد ضروری به شمار می رود. علاوه بر آشپزخانه ها مورد استفاده در کارگاه ها، کارخانه ها و حتی منازل نیز هست. به طور مثال با کمک دستگاه سلفون کش رستورانی، موادغذایی را با سلفون بسته بندی می کنند. دستگاه استرچ کش دارای یک بدنه استیل ضد زنگ است و تیغه  از جنس المنت برقی دارد و دارای تایمر خودکار می باشد.

با قرار دادن انواع مواد غذایی خام و یا پخته روی صفحه اصلی دستگاه این تیغه نایلون را قطع می کند. به همین دلیل است که دستگاه سلفون کش رستورانی یک دستگاه صنعتی از این جهت دستگاه سلفون کشی یک دستگاه صنعتی نیمه اتوماتیک است که سرعت بسیار بالایی برای بسته بندی مواد غذایی به شما می دهد.

 

 

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *