دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم سوسیس و کالباس خانگی

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 1

این روزها با توجه به رونق کسب و کارهای خانگی، صنعت بسته بندی محصولات نیز گسترش پیدا کرده است. بسیاری از دستگاه های صنعتی بزرگ، در سایزهای کوچک نیز طراحی و تولید می شوند. در این مقاله قصد داریم در مورد دستگاه وکیوم سوسیس و کالباس خانگی و به طور کلی دستگاه وکیوم خانگی ، اطلاعات دقیق و کاربردی در اختیارتون قرار بدیم. پس همراه ما باشید.

درباره دستگاه های وکیوم مواد غذایی

همه ما سعی می کنیم از محصولات و مواد غذایی سالم و تازه استفاده کنیم. این تازگی و سلامت ارزش غذایی تا حد زیادی بستگی به نوع بسته بندی دارد. اگر خوراک، غذا، دسر، شیرینی، کیک، سبزیجات، میوه و به طور کلی مواد غذایی که مصرف می کنید به طور استاندارد بسته بندی نشود، خیلی زود فاسد و خراب خواهد شد. همان طور که می دانید بسیاری از مسمومیت های غذایی ناشی از میکروب ها و محیط غیر بهداشتی می باشد. ممکن است در حین پخت و پز و یا جا به جایی مواد غذایی این اتفاق بیفتد. حال بهترین روش جلوگیری از انواع میکروب ها روش های بسته بندی و وکیوم خانگی مواد غذایی است.

دستگاه وکیوم

کاربرد دستگاه وکیوم سوسیس کالباس خانگی

امروزه خانم های با سلیقه و هنرمند بسیاری در سراسر ایران، کسب و کار خود را در منزل و آشپزخانه خود راه اندازی کرده اند. بانوان از طریق شبکه های اجتماعی هنر خود را به نمایش می گذارند و تبلیغ می کنند. نکته قابل توجه در این قبیل کارها، رضایت مشتری از کیفیت مواد غذایی و نحوه بهداشتی بسته بندی می باشد. دستگاه وکیوم سوسیس کالباس خانگی برای بسته بندی انواع فینگرفود ها، پیتزا، سینی مزه، ساندویچ و فست فود کاربرد دارد.

به طور کلی تمام محصولات غذایی که با سوسیس و کالباس درست می شود جزو دسته فست فود ها قرار می گیرد. فست فود ها بیش از هر غذا و خوراکی در معرض میکروب و آلودگی هستند. درست از زمانی که آن ها را از فروشگاه های پروتئینی خریداری می کنید تا زمانی که قرار است برای طبخ برش زده شود. از زمان خرید سوسیس و کالباس تا پخت آن ها نحوه پکیجینگ و بسته بندی آن بسیار مهم است. دستگاه وکیوم سوسیس کالباس خانگی از بهترین و مطمئن ترین روش های بسته بندی به شمار می رود. هم مواد غذایی خام و هم پخته شده با این دستگاه به خوبی و بهداشتی وکیوم می شود.

لازم به ذکر است که از دستگاه وکیوم سوسیس و کالباس می توان برای بسته بندی خیارشور، سبزیجات خام، میوه، تخمه، خشک بار، حبوبات، ماهی، میگو، مرغ، انواع گوشت و … استفاده کرد.

نکات مهم در بسته بندی وکیوم

همان طور که گفته شد، این روزها علاوه بر شرکت ها و کارخانه های بزرگ، آشپزخانه های کوچک و کارگاه های خانگی نیز برای بسته بندی درست و اصولی از دستگاه وکیوم خانگی استفاده می کنند. فرقی نمی کند محصول شما تر باشد و یا خشک، این مدل از پکیجینگ بهترین انتخاب برای کسب و کار شما می باشد.

بسته بندی وکیوم

جالب است بدانید هنگام بسته بندی به روش وکیوم، هوا به طور کامل از درون آن خارج می شود. این روش باعث می شود تا حجم و اندازه بسته شما کم و کوچک شود و ماندگاری مواد افزایش یابد. البته لازم به ذکر است که برای موادی که نیازمند اکسیژن هستند و بدون آن خیلی زود فاسد می شوند، به جای تخلیه اکسیژن از داخل بسته و بسته بندی وکیوم، بسته را با گاز نیتروژن و یا ازت پر می کنند. مقرون به صرفه بودن و همچنین بهداشتی بودن بسته بندی به روش وکیوم از دلایل محبوبیت این دستگاه ها به شمار می رود. شما هم اگر کسب و کار کوچک خانگی دارید، پیشنهاد می کنیم برای سهولت و اطمینان در بسته بندی از دستگاه وکیوم سوسیس کالباس خانگی بهره ببرید.

ویژگی دستگاه های وکیوم خانگی

قابل استفاده برای مواد غذایی خشک و تر، خام و پخته

قابلیت جا به جایی و دوخت راحت و همزمان

کاربردی در فروشگاه های کوچک و حتی منازل شما

مقرون به صرفه و با کیفیت بودن

با استفاده از دستگاه های بسته بندی وکیوم می توانید ماندگاری انواع مواد غذایی خام و پخته را 10 تا 14 ساعت افزایش  دهید. تا به اینجا در رابطه با کاربرد این دستگاه در صنایع غذایی اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار دادیم، اما بهتر است بدانید که کاربردهای دیگری نیز دارد. به طور مثال دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی ظروف یک بار مصرف و همچنین در صنعت داروسازی بسیار کاربردی هستند که موجب جلوگیری از ورود انواع میکروب و باکتری نیز می شود.

دستگاه وکیوم

 

انواع دستگاه بسته بندی وکیوم

همان طور که می دانید دستگاه بسته بندی وکیوم دارای انواع مختلفی است. دستگاه وکیوم عمودی، افقی، کابینی، خانگی، رو میزی، فرمینگ و صنعتی از انواع دستگاه های وکیوم موجود در بازار می باشد.

قیمت دستگاه های بسته بندی وکیوم

قیمت دستگاه های بسته بندی وکیوم خانگی و صنعتی با توجه به سرعت، حجم و کاربرد دستگاه متغیر است. این قبیل دستگاه ها وظیفه مشخصی دارند و آن، عمل دوختن و وکیوم کردن انواع محصولات غذایی می باشد. همان طور که در بخش بالایی مقاله گفته شد: از این دستگاه ها علاوه بر مصارف خانگی، در فروشگاه های بزرگ نیز می توان استفاده کرد. معمولا دستگاه های بسته بندی وکیوم خانگی و رومیزی قیمت کم تری نسبت به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارند.

همان طور که می دانید شرکت های تولید کننده دستگاه های بسته بندی ، دستگاه های وکیوم گوناگون با کاربرد های متفاوت و البته قیمت های گوناگون به بازار عرضه می کنند. به طور کلی قیمت یک دستگاه وکیوم با توجه به سایز و نوع آن مشخص می شود. همچنین ظرفیت دستگاه، جنس بدنه، طول فک ها، موتور و پمپ از موارد تاثیر گذار بر روی قیمت این دستگاه ها می باشد. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد قیمت و انواع کاربرد دستگاه وکیوم سوسیس و کالباس خانگی می توانید با شماره های روی سایت تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران گروه صنعتگران کمک شایانی در انتخاب بهترین ها به شما عزیزان می کنند.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *