دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

روش جدید بسته بندی محصولات در کشورهای مختلف

لطفا رای بدهید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، همه به دنبال غذاهای سالم و همچنین راه کار هایی هستند که میزان ضایعات مواد غذایی را کاهش دهند،این هدف با بسته بندی مناسب مواد غذایی به واقعیت تبدیل می شود.در این جا قصد داریم به معرفی چند مورد از روش جدی بسته بندی محصولات که در کشورهای مختلف اجرا می شود بپردازیم.

روش جدید بسته بندی محصولات | بسته بندی قابل بازیافت در ازبکستان

درست است که بسته بندی برای حفظ ایمنی و کیفیت مواد غذایی بسیار اهمیت دارد اما این موضوع به همین جا ختم نمی شود. بسیاری از تولیدکنندگان بر روی بسته بندی هایی قابل بازیافت و یا قابل استفاده مجدد محصولات تمرکز دارند.

بسته بندی قابل بازیافت، یک روش جدید بسته بندی محصولات متنوع است که در کشور ازبکستان ابداع شده است.این بسته بندی جدید کلیه ی استانداردهای کیفیت را دارا می باشد،

این بسته بندی جدید از یک نوع پلی اتیلن با تراکم بالا ساخته شده است که دارای قابلیت بازیافت صددرصد می باشد.

این بسته بندی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان حامی محیط زیست و تولید کنندگان انواع دستگاه بسته بندی جدید می باشد.

بسته بندی قابل بازیافت

بسته بندی محصولات با فویل سوراخ دار در لهستان !

“Allowing net structure perforations” یک شیوه ای جدید و مناسب برای بسته بندی بسیاری از محصولات از جمله سیب زمینی، پیاز، کلیه ی محصولات ریشه دار و همچنین تمامی مرکبات میباشد.

در این بسته بندی سوراخ های کوچکی روی فویل قرار دارند که باعث انتقال جریان هوا شده تامحصولات داخل آن به راحتی نفس بکشند و ماندگاری بسیار بالاتری داشته باشند.

شرکت VDH در لهستان به تازگی این نوع بسته بندی یونیک را معرفی کرده است. هدف آنها در این بسته بندی تمرکز بر روی استفاده از فویل بوده که از طرفی هم ماندگاری محصول را بالا ببرد و از طرف دیگر به محیط زیست هم آسیب نرساند. بنابراین نوع فویلی که در این بسته بندی استفاده میشود 100% قابل تبدیل به کود بوده و در آن از 50% پلاستیک قابل بازیافت استفاده شده است.

این بسته بندی همچنین طرحهای بسیار متفاوتی دارد. در واقع به این نوع بسته بندی “Pillow Bag” هم گفته میشود که از 4 طرف دوخته و تا میشود(قسمت بالا، پایین و دو طرف بسته).

در مجموع باید مدنظر داشت که نسل جدید بسته بندی با فویل در کشور لهستان در حال تولید و بررسی بیشتر است.

روش جدید بسته بندی محصولات

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *