دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

تسمه نوار نقاله

معرفی تسمه نوار نقاله

لطفا رای بدهید

تسمه نوار نقاله دارای لاستیک می باشد که در ضخامت ها و شماره های مختلف ساخته می شود. ضخامت استفاده شده در این تسمه معمولاً در صنایع مختلف مثل معادن سنگ و شن و ماسه و همچنین گچ مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً ضخامت تسمه نقاله در سایزهای ۳۵۶۸  و ۱۰موجود است. یکسری از نوار نقاله ها دارای ضخامت بیشتر می باشند این نوارها با نام کاترپیلاری شناخته شده‌اند. لاستیکی که در روی نوار نقاله  قرار دارد قسمتی می باشد که روی آن قرار دارد و می تواند به شکل های صاف و متخلخل تهیه شود. هنگام ساخت تسمه نقاله مراحل آخرین بسیار مهم هستند چرا که این مراحل باعث می شود نوار نقاله مرغوب تر باشد.

انواع تسمه نقاله

انواع تمسه نقاله را در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید تسمه نقاله مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنید:

تسمه نقاله ضد سایش لاستیکی

نوار نقاله ضد سایش لاستیکی یکی از مدل ها و انواع تسمه نقاله میباشد روکش این مدل از لاستیک تهیه شده است و به صورتی طراحی گردیده است تا بتوان با آن بارهای بسیار سنگین را جابجا نمود نوع دیگر نوار نقاله در کارخانه های آرد استفاده می شود که این مدل دارای ضخامت بسیار کم اما با قدرت فراوان است. این نوار به عنوان بالابر توانایی جابجا کردن انواع مواد غذایی دانه های روغن و همچنین آرد را به عهده دارد و همچنین می تواند به صورت یک آسانسور عمل کند.

تسمه نوار نقاله پی وی سی

این تسمه یکی دیگر از مدل هایی است که در فروشگاه اینترنتی صنعت گران موجود است و خرید نوار نقاله با این خاصیت ها را می توان به صورت اینترنتی نیز انجام داد. در ساخت این نوار نقاله از پلی وینیل کلراید استفاده شده است که به اختصار همان پی وی سی نامیده می شود این محصول پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن یکی از محصولات لاستیکی است که به مقدار فراوان تهیه و توزیع می گردد. معمولاً نقاله پی وی سی می تواند به صورت صاف تر و همینطور انعطاف پذیر تر ساخته شود. انواع دیگر تسمه نقاله: تسمه نقاله مقاوم در برابر سایش، تسمه نقاله آجدار، تسمه نقاله استیل و تسمه نقالهpvg،

تسمه نوار نقاله

رولیک و انواع آن

حال بیایید کمی در رابطه با انواع رولیک تسمه نقاله سخن بگوییم در واقع رولیک ها یکی از مهمترین اجزای تسمه نقاله هستند که می توانند به عنوان هرزگرد در تمامی سیستم کار کنند. رولیک ها معمولاً به دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می‌شوند. رولیک رفت به طور کلی در سطح جانبی نوار نقاله وزن تسمه را تحمل میکند. نوع دیگر رو لیک ضربه گیر می باشد که در مکانی بسیار خاص بر روی تسمه نقاله جاگیر می شود و دارای روکش لاستیکی است که از ایجاد خسارت جلوگیری می کند. همچنین سازنده کانوایر  سیستم هایی تعبیه کرده است که کار انتقال و ذخیره سازی مواد اولیه را انجام می دهد به طور کلی در صنایع مختلفی مثل خط تولید ها و مونتاژ های کوچک تا صنایع بزرگی مثل پتروشیمی قابل استفاده هستند و در آن ها کاربرد دارند.

قیمت تسمه نوار نقاله

قیمت انواع تسمه نقاله با دیگر مدل ها  متفاوت است برای مثال نقاله های پی وی سی نسبت به نقاله های پی وی جی  ارزان‌تر هستند. خرید تسمه نقاله امروزه می‌تواند به صورت اینترنتی انجام شود و در بهترین نوع و همچنین تنوع های فراوان تهیه شود و شما می توانید با کیفیت ترین و ارزان ترین تسمه نقاله را ازصنعت گران بخواهید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های مجرب از طریق ارتباط با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *