دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

هیتر برقی صنعتی

هیتر برقی صنعتی چیست؟ معرفی انواع هیتر برقی و مشاوره خرید

لطفا رای بدهید

جهت گرم نگه داشتن منازل و حتی محل کار، به وسیله ای نیاز داریم که هم گرما تولید کند و هم برای استفاده مناسب باشد. بر همین اساس تکنولوژی یک دستگاهی به نام هیتر برقی صنعتی را به ما هدیه داده است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و قادر است در مدت زمان طولانی، به منازل و… گرما برساند وصورت برقی و گازی مورد استفاده قرار می گیرد. هیتر به عنوان وسیله گرمایشی برقی شناخته شده است.

معرفی انواع هیتر برقی صنعتی

هیتر دارای انواع متفاوتی از جمله: هیتر برقی 15 کیلو وات، هیتر فن دار 860 گازی، هیتر انرژی 640 گازی GH 0640، هیتر برقی قوی 3 کیلو واتی نیمه صنعتی، هیتر فن دار کارگاه انرژی، بخاری برقی المنتی کم مصرف، هیتر گرمایشی 220 pf، جک هیتر برقی تک فاز نیرو تهویه، مینی هیتر گازی 618 انرژی، هیتر برقی 150 انرژی، هیتر برقی تابشی، بخاری برقی تابشی، هیتر گازی فن دار AHU 80 و …می باشند که هیتر صنعتی نیز نمونه ای از همین دستگاه ها می باشد. 

کاربرد انواع هیتر برقی صنعتی چیست؟ 

هرکدام از انواع هیتر برقی صنعتی کاربر خاص خود را دارند‌، به عنوان مثال، هیترهای کوچک جهت گرم کردن فضاهای کوچک و هیترهای برقی برای گرم کردن مکان های بزرگتری به کار می روند که در ان ها قابلیت کاربرد هیتر با سایز کوچک وجود ندارد. اما در مورد هیترهای سرامیکی، به این نکته اشاره می کنیم که این هیترها جهت ایجاد گرما بسیار تاثیرگذارند زیرا حرارت را به کمک صفحه سرامیکی، به صورت یکنواخت پخش خواهند کرد. در فن هیتر خانگی، همانطور که از نامش پیداست به وسیله فن، گرما را به تمام فضای کوچک اتاق پخش می کند. گرم کننده دیگری به نام جت هیتر گلخانه ای وجود دارد که بازدهی بالایی داشته و در سالن های ورزشی، سالن گلخانه و کارگاه ها مورد استفاده واقع شده است.

جت هیتر

در جواب سوال جت هیتر چیست؟ این گونه پاسخ می دهیم که، جهت تامین گرما و حرارت مکان های مختلف، از دستگاهی به نام جت هیتر استفاده می کنیم. انرژی گرمایی جت هیتر برقی صنعتی، از طریق المنت هایی تعبیه شده در ان تامین می شود. انواع جت هیتر با انرژی برق و گازوئیل کار می کنند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده جت هیتر در صنایع غذایی محبوبیت داشته باشد این است که: این دستگاه هوای پاک، سالم و گرم مورد نیاز این مکان ها را تولید می کند و این خواسته اکثر صنایع از جمله صنایع غذایی می باشد.

جت هیتر برقی  

قیمت و خرید و فروش هیتر برقی صنعتی

با توجه به انواع و سایز های مختلف هیتر، قیمت ها نیز متفاوت هستند اما در نهایت همه قیمت ها بسیار عالی و مناسب اند به طوریکه همه مشتریان قادر خواهند بود که دستگاه هیتر و حتی هیتر دستگاه شیرینگ را به عنوان با کیفیت ترین محصولات خریداری کنند. بنابراین مصرف کننده های عزیز می توانند به وب سایت صنعت گران مراجعه کرده و دستگاه هیتر مورد نظر خود را سفارش دهند. جهت راهنمایی خرید هم می توان از کارشناسان سایت مشاوره بخواهند.

هیتر برقی صنعتی  به صورت تکی و عمده ای به فروش می رسند و به مشتریان عرضه می شوند. هیترها توسط دستگاه های خاصی به شکل زیبایی بسته بندی می شوند و در اختیار متقاضی قرار می گیرند که این موضوع نیز باعث جلب نظر مشتری خواهد شد. هیتر دستگاه بسته بندی نیز شامل همین مورد می باشد و به صورت دسته بندی شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط با ما با کارشناس های مجموعه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله میخوانید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *