دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

پارچه نسوز

پارچه نسوز دستگاه دسته بندی

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 2

در تعریف و توصیف پارچه نسوز دستگاه دسته بندی باید گفت که یکی از مشهورترین محصولات صنعتی پارچه نسوز می باشد که کاربرد فراوانی در صنعت های مختلف دارد. به طور کلی پارچه به منسوجاتی گفته می شود که از کنار هم قرار گرفتن انواع نخ ها به وجود آمده است پارچه نسوز نیز از همین قانون پیروی می کند به طوری که در بافت پارچه نسوز از الیاف و نخ نسوز استفاده می شود.

پارچه نسوز دستگاه دسته بندی

نخ نسوز مورد استفاده در پارچه نسوز دستگاه دسته بندی از جنس فایبر گلاس است به گونه ای که به دلیل حجم زیاد استفاده از فایبرگلاس می توان گفت قسمت اعظم بافت پارچه های نسوز از فایبر گلاس است. اما آزبست اینگونه نیست. در زمان های گذشته و چندین سال قبل تنها پارچه ای که در اختیار صنعت گران بود و آنها از این پارچه برای دوخت لباس استفاده می‌کردند پارچه آزبست بود اما در حال حاضر و امروزه با بالا رفتن سطح این و شناخت ویژگی های منفی که آزبست دارد و به سلامتی انسان خطر می دهد دیگر از پارچه های ازبست استفاده نمی شود و به جای آن پارچه های نسوز فایبر گلاس وارد بازار شده‌اند.

پارچه نسوز دستگاه دوخت

دستگاه دوخت از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر حرارت هیچ گونه آسیبی نمی بیند و طیف حرارتی پارچه نسوز از ۲۸۰ درجه سانتی گراد شروع شده و تا ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد ادامه دارد. دسته‌ای دیگر از پارچه های نسوز علاوه بر مقاومت حرارتی دارای مقاومت مکانیکی نیز می باشد. معمولاً در ساخت پارچه های نسوز لایه هایی وجود دارد که از پلیمر آغشته شده اند که برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی مناسب هستند. دوستانی که قصد خرید پارچه نسوز را به منظور استفاده در صنعت خود دارند می توانند پارچه نسوز را با بهترین کیفیت از ما بخواهند و با خرید اینترنتی خود آن را درب منزل تحویل بگیرند.

پارچه نسوز فایبر گلاس

انواع پارچه نسوز و کارآیی آن ها

پارچه نسوز انواع مختلفی دارد و شما برای خرید پارچه نسوز باید به این انواع دقت کنید. برای مثال می ‌توان به پارچه نسوز فایبرگلاس و کربن, پارچه نسوز ابریشمی و پارچه نسوز دستگاه بسته بندی اشاره کرد. پارچه نسوز ابریشمی پارچه فایبر گلاس پوشیده شده باPTFE می باشد که محصولی بسیار مناسب برای عایق حرارت و گرما زدایی به شمار می آید. ابعاد استانداردی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از یک متر تا دو متر می باشد که ضخامت آن بنا به استفاده مورد نیاز شما می باشد. موادی که در این مدل پارچه نسو استفاده شده است از فایبرگلاس و تفلون تهیه شده است. به طور کلی فایبرگلاس یک الیاف کامپوزیتی میباشد که از ترکیب رزین و پشم شیشه تهیه شده است. معمولاً رزین به کار برده شده در این ساختار از پلی استر و اپوکسی می باشد.

پارچه نسوز دستگاه دسته بندی
پارچه نسوز دستگاه دسته بندی

کاربرد پارچه نسوز دستگاه دسته بندی

معمولا از این پارچه نسوز در ساخت ایرانیت ها، سپر خودروها و مخزن نگهداری مایعات خطرناک مثل اسید استفاده میشود. این مدل پارچه نسوز غیر رسمی بوده و دارای سطح کاملاً صاف می باشد که محدوده دمایی آن بین ۱۰۰ تا ۵۵۰ درجه می باشد. پارچه نسوز دیگر پارچه نسوز دستگاه دسته بندی می باشد که به آن پایور گرافیک نیز گفته می شود که از قوی ترین تقویت کننده های بازار مواد عایق می باشد.

الیاف کربن موجود در این پارچه نسوز به دلیل داشتن نسبت ایده آل و همینطور مقاومت بسیار بالا باعث شده است که این مدل پارچه حرارت و الکتریک را به خوبی هدایت کند و انبساط حرارتی پارچه نسوز بسیار پایین می باشد همچنین پارچه نسوز دارای طول عمر بالا بوده و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بیش از نیمی از الیاف به کار برده شده در این پارچه از کربن می باشد. شما می توانید برای خرید پارچه نسوز از طریق ارتباط با ما با کارشناس های مجرب صنعت گران تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *