دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

مگنت

کاربردهای مگنت برقی صنعتی چیست؟

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 1

مگنت برقی صنعتی چیست؟

قبل از توضیح هر چیز باید گفت که مگنت برقی صنعتی چیست؟ مگنت صنعتی وسیله ‌ای است که برای لیفتینگ فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی مگنت ها دارای طول عمر بالا و ادوات لیفتینگ هستند طول عمر بالای این وسیله باعث شده است که تولید کنندگان آن این محصول را تا پایان عمر گارانتی کنند. در صنعت از مگنت برای لیفتینگ فلزات استفاده میشود. مگنت ها از خواص میدان مغناطیسی برای لیفتینگ بار استفاده کرده که توسط یک اهرم و سوئیچ قطع و وصل شدن آن اتفاق می افتد.

کاربرد مگنت

 خطوط و مواد مورد استفاده در لیفتینگ و شکل و ضخامت آنها یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در توان مگنت میباشد. توان بالا برای مگنت صنعتی در لیفتینگ ورقه ها زمانی می باشد که خلوص افزایش یابد و ضخامت نیز زیاد باشد.

مگنت برقی صنعتی

انواع مگنت

هرچقدر ضخامت و اندازه قطعه های فلز پایین باشد لیفتینگ مگنت صنعتی نیز به شکل قابل توجهی کاهش پیدا میکند اگرچه در کاهش مگنت تغییر سطح مثل منحنی شدن نیز دخیل است. انواع مگنت را می توان به مگنت صنعتی ۲۰۰ کیلوگرمی، مگنت صنعتی یک تن، مگنت صنعتی ۱۰۰ کیلوگرمی و مگنت صنعتی ۵۰۰ کیلوگرمی تقسیم نمود که تمامی مدل های موجود برای مگنت بر اساس وزن آن ها می باشد منظور از وزن فضای ذخیره سازی و یا مخزن ذخیره سازی می باشد.

قیمت مگنت برقی صنعتی

مگنت برقی صنعتی موجود در ایران اغلب ساخت کشور چین هستند اما با این وجود قیمت مگنت صنعتی با توجه به داشتن ظاهر ساختمان ساده به برند آن بستگی دارد و از طرف دیگر مهمترین عوامل در تعیین قیمت مگنت توان و تناژ آن می باشد. اگر بخواهیم قیمت این دستگاه را با دستگاه های بالا تر از خود مقایسه کنیم باید آن را با جرثقیل های برقی مقایسه کرد که مگنت ها در برابر جرثقیل های برقی ارزان قیمت تر و در سطح پایین تری می باشند و در برابر جرثقیل های دستی دارای قیمت بالاتر و در سطح بالاتری می باشند.

مگنت های موجود در بازار دارای یک سال گارانتی می باشند بنابراین هنگام خرید مگنت صنعتی باید توجه داشته باشید که گارانتی ۱ ساله آن را تحویل بگیرید همچنین دوستان و کاربران ما می ‌توانند خرید ایترنتی مگنت صنعتی را به صورت اینترنتی با ارزان ترین قیمت از سایت ما  انجام دهند.

کارایی مگنت برقی صنعتی

به طور کلی مگنت یعنی آهن ربا که وظایف مختلفی در زندگی روزمره انسان دارد و در صنعت های مختلفی استفاده می شود و معنی آهن ربا به معنی ربودن و گرفتن آهن است که با ایجاد میدان مغناطیسی می تواند تمام جسم های فلزی را به سمت خود جذب کند. امروزه و در حال حاضر استفاده از مگنت گسترده تر شده است و به صنایع بزرگ و مختلفی اعم از کارخانه ها رجوع کرده است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم صدها بار مورد استفاده. قرار گرفته است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط با ما با مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *