دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

کمپرسور پمپ بادی

کمپرس پمپ بادی چه کاربردی دارد؟

لطفا رای بدهید

کمپرس پمپ بادی یک وسیله قدرتمند است که کمپرسور هوا باد را فشرده می کند و ان را می سازد و با موتور پنوماتیک این هوای فشرده را به کار تبدیل می کنند. در گذشته کمپرسور پمپ باد فقط در بخش صنعتی وارد کشورمان می شد اما بعد ها این تقاضا بیشتر شد و حتی برای استفاده در لوازم خانگی این کمپرسور ها وارد شد کمپرسور باد از ان دستگاه های ابزار بادی مفید و بسیار پر کاربرد می باشد که در صنعت نیز نقش مهمی دارد. کمپرسور هوا وظیفه ی تامین هوای فشرده مورد نیاز را به عهده دارد و انواع مختلف و حجم های متفاوتی دارد و برای داشتن حجم مناسبی از هوای فشرده گنجایش مخزن مناسب با میزان مصرفی انتخاب می شود اگر کمپرسوری با میزان ابزار بادی مطابقت نداشته باشد باعث فشار دائمی به قسمت موتور و استهلاک و اتلاف انرژی خواهد بود از کمپرسور ها برای متراکم کردن گاز های طبیعی، اکسیژن، نیتروژن و دیگر گاز های صنعتی استفاده می شود.

پمپ باد ۱۰۰ لیتری

میزان ظرفیت مخزن این پمپ باد همانطور که از اسم ان پیداست ۱۰۰ لیتر است . این پمپ باد قدرت موتوری برابر با ۲۲۰ وات است و حداکثر فشار هوای ان psl14/بار ۱۰ است این پمپ باد قابلیت تنظیم فشار سنجغیرهی خروج هوا را دارد و حجم هوای خروجی این پمپ باد ۲۲۰ لیتر بر دقیقه است. این کمپرسور معمولی یک کمپرسور قوی برای استفاده کارگاهی و ساده می باشد و کیفیت و عملکرد بالایی دارد و  دستگاه سنگینی نیست و یک دستگاه سبک با چرخ های مناسب جهت حمل و نقل سریع است.

پمپ بادی

خرید کمپرس پمپ بادی

در گذشته خرید هر محصول و یا کالایی محدود به خرید حضوری بود اما امروزه با خرید انلاین و غیر حضوری ‌شما می توانید ابتدا اطلاعاتی را درباره ی کالای مورد نظر بدست اورید و سپس خرید خود را انجام دهید . خرید کمپرس پمپ بادی هم از این قبیل کالا ها می باشد که شما با خریدی انلاین می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و کالای مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت کنید.

انواع پمپ باد

کمپرسور باد فندکی ایکس وان مدل BOHO، کمپرسور باد تاتوس مدل -AC-0135، پمپ باد ۲۵ لیتری هیواندای مدل AC-2425، پمپ باد ۵۰ لیتری هیواندای مدل AC-5025، کمپرسور هوا ۲۴ لیتری اکتیو مدل AC-1024، پمپ باد ۵۰ لیتری اکتیو مدل AC-1050، کمپرسور هوا ۸۰ لیتری اکتیو AC-1080، پمپ باد دو سیلندر ۸۰ لیتری اکتیو مدل AC-1280  ، کمپرسور هوا سایلنت ۱۰ لیتری اکتیو مدل AC-1310، کمپرسور هوا ۲۴ لیتری توسن پلاس مدل 70z4AC، کمپرسور ۵۰ لیتری توسن پلاس مدل 7050AC و غیره انواع پمپ بادها را تشکیل می دهند.

کمپرسور پمپ باد

قیمت انواع کمپرس پمپ بادی

قیمت کمپرس پمپ بادی از ان جایی که وسیله بسیار تخصصی و صنعتی به شمار می اید نباید به نسبت قیمت پایینی باشد اما کارایی و کیفیت این پمپ باد ها نسبت به قیمت ان خیلی بالا تر و بهتر است و این پمپ باد ها با عمر طولانی که دارند باعث می شوند شما پول کمتری نسبت به تعمیر و یا خرید مجدد این دستگاه ها بدهید. شما می توانید از طریق ارتباط با ما با کارشناس های مجرب مجموعه به مشورت کردن بپردازید.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *