دستگاه بسته بندی صنعتگران | فروش دستگاه های بسته بندی

واحد فروش 66941540-021

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه سلفون کش خانگی و دستی

میانگین: 5 - تعداد رای‌ها: 1

دستگاه سلفون کش خانگی به دستگاهی گفته می شود که به وسیله آن بتوان مواد غذایی، میوه، سبزیجات، گوشت، خشکبار، ادویه و کلیه موارد مشابه را با سلفون بسته بندی کرد. جنس سلفون به گونه ای طراحی و ساخته شده که بافت بسیار شفاف و محکمی از جنس پلی پروپیلن دارد. بهتر است بدانید دستگاه های سلفون کش دارای تنوع و گوناگونی بسیاری می باشد. یکی از متداول ترین و رایج ترین دستگاه های بسته بندی محصولات به شمار می رود.

در این صنعت با توجه به نوع محصولات، کارایی و عملکرد هر کدام دارای جنس و قیمت متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که نام این دستگاه ها در زمان های قدیم سلفون پیچ و یا استرچ کش بوده است که امروزه از این نام ها کمتر استفاده می شود. در این مقاله شما را با انواع دستگاه سلفون کش خانگی آشنا خواهیم کرد.

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه سلفون کش چه کاربردهایی دارد؟

ابتدا بهتر است بدانید که سلفون ها در ابعاد و سایزهای متفاوت و کاربردی در بازار عرضه می شوند که شما عزیزان می توانید به راحتی و در هر اندازه ای آن ها را تهیه کنید.

سلفون ها را می توان به راحتی به کمک دستگاه های کوچک و تیغه های تیز و آماده برش زد و دیگر نیازی به پیدا کردن ابتدای رول سلفون نخواهید بود. در کمتر از چند دقیقه می توانید محصول مورد نظر خود را در منزل با سلفون بسته بندی و آماده کنید.

کاربرد عمده ی دستگاه های سلفون کش در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت، میوه فروشی، قصابی و آشپزخانه برای بسته بندی انواع مواد غذایی اعم از: گوشت، میوه، کیک، شیرینی، ادویه، خشکبار و سالاد می باشد. از سلفون می توانید برای روکش کتاب، ریموت کنترل و پایه های مبل (جلوگیری از خط و خش) نیز استفاده کنید.

انواع دستگاه سلفون کش

به طور کلی 2 نوع دستگاه سلفون کش در بازار موجود است. اولی دستگاه سلفون کش دستی است و در تمام خانه ها و آشپزخانه ها یافت می شود. دومی دستگاه سلفون کش اتوماتیک است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه سلفون کش دستی با نام سلفون کش خانگی نیز شناخته شده است. در واقع همان رول سلفون به همراه تیغه آن است که در تمامی خانه ها وجود دارد. کاربرد آن در منزل برای کشیدن روی سالاد، انواع گوشت و مرغ، بسته بندی سبزیجات برای جلوگیری از پلاسیده و فاسد شدن، همچنین کاربردهای دیگری مانند سلفون کشی کتاب، دفتر، ریموت کنترل و … دارد.

این روزها با توجه به رونق کسب و کارهای خانگی از این دستگاه استفاده های بیشتری می شود. از دستگاه سلفون کش خانگی برای تمیزی و سلامت محصولات و مواد غذایی تولید شده از قبیل: کیک، شیرینی، انواع خوراک، فینگر فود، سالاد، میوه، دسر، پنکیک  و … استفاده می کنند. با این کار مشتری ها با رضایت و خیالی آسوده از سالم بودن محصول تولیدی شما، از کسب و کار خانگی تان استقبال می کنند زیرا از ورود آلودگی، میکروب و گرد و غبار به طور کامل جلوگیری می کند. شما می‌توانید جهت مشاهده و خرید دستگاه سلفون کش دستی ایرانی اینجا کلیک نمایید.

همان طور که می دانید، محصولات نام برده ممکن است در مدت زمان کوتاهی پلاسیده شوند و یا تغییر رنگ بدهند، از این رو شما به وسیله دستگاه سلفون کش دستی می توانید به خوبی از این اتفاق ها جلوگیری کنید و با اطمینان به کسب و کار خانگیتان رسیدگی کنید. در آخر بهتر است بدانید که این دستگاه فوق العاده، از ارزان ترین موارد برای دستگاه بسته بندی خانگی به شمار می رود.

آیا کار با دستگاه سلفون کش دستی دشوار است؟

پاسخ این پرسش 100 درصد خیر است.

نحوه استفاده از دستگاه سلفون کش خانگی به این صورت است که، پس از قرار دادن رول سلفون بر روی 2 غلتکی که داخل دستگاه تعبیه شده است، به راحتی با توجه به خاصیت گردشی که رول دارد، بسته بندی انجام می گیرد. در این میان یک المنت حرارتی بر روی دستگاه قرار دارد که عمل برش دادن را برای شما راحت و آسان می کند. میزان استفاده و ابعاد مورد نیاز را خودتان تعیین می کنید که با قرار دادن بر روی المنت حرارتی، جدا و چسبیده می شود.

میزان دمای المنت حرارتی قابل تنظیم است پس می توانید به وسیله دیمری که روی دستگاه وجود دارد دمای آن را مشخص کنید. لازم به ذکر است که دستگاه سلفون کش خانگی در 2 سایز 45 سانتی و 55 سانتی و به ترتیب عرض های 40 و 55 سانتی در بازار تولید و عرضه شده است.

دستگاه سلفون کش دستی
دستگاه سلفون کش دستی

برای بسته بندی محصول مورد نظر خود ابتدا باید آن را بر روی یک سینی قرار دهید. سپس دستگاه دور تا دور آن را سلفون کشی می کند.  سپس مابقی آن را برای اطمینان و چسبندگی بیشتر تا زیر محصول بکشید و بچسبانید.

دستگاه سلفون کش دستی می تواند در هر یک ساعت صد عدد بسته بندی را انجام دهد. از این وسیله در صنایع غذایی برای بسته بندی انواع مواد پروتئینی مثل گوشت، مرغ و ماهی، انواع قارچ ها  و یا سبزیجات و صیفی جات  و سایر مواد  غذایی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: نکات خرید دستگاه سلفون کش دستی

انواع دستگاه سلفون کش دستی

  • دستگاه سلفون کش استیل بگیر
  • دستگاه سلفون کش استیل نگیر
  • دستگاه سلفون کش فولادی

تفاوت این سه مدل از این دستگاه تنها در ورقه های به کار برده درون آن ها، هنگام ساخت در کارخانه است.

5 مزیت دستگاه های سلفون کشی

  • بسیار سبک و راحت برای بسته بندی هستند
  • از ارزان ترین بهترین روش های بسته بندی محصولات به شمار می رود
  • به خوبی از خراب شدن و فاسد شدن محصولات غذایی جلوگیری می کند
  • به هر اندازه ای که مورد نیاز است قابل برش می باشد
  • در پیدا کردن سر رول سلفون اصلا دچار مشکل نخواهید شد

نحوه کار دستگاه سلفون کش

کار با دستگاه سلفون کش دستی بسیار آسان است و نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. برای کار با دستگاه سلفون کش ابتدا باید رول سلفون را در جای مخصوص خود قراردهید. سپس سلفون را از داخل دستگاه رد کرده و از زیر ظرف محصول عبور می‌دهیم. سپس سلفون را به دور ظرف پیجیده و اضافه آن را با استفاده از تیغه دستگاه جدا می‌کنیم. دستگاه‌های سلفون کش دارای یک صفحه اتو در قسمت جلویی دستگاه هستند. دمای این قسمت قابل تنظیم است و کار آن گرم کردن و چسباندن انتهای سلفون به ظرف محصول است. پس از بسته بندی محصول به وسیله سلفون، انتهای سلفون را در زیر ظرف جمع کرده و سپس آن را روی صفحه اتو دستگاه می‌گذاریم تا لبه‌های سلفون به ظرف چسبیده و به راحتی باز نشود.

آنچه در این مقاله میخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *